سلام

من میخواستم در یه مورد منو راهنمایی کنید.

من و دختر خالم از بچگی با هم بزرگ شدیم و حتی تو مدرسه هم با هم بودیم. دختر خالم یه عادت خیلی بدی داره. اونم اینه که وسط حرفاش کلمات زشت میگه و یا فحش میده. البته منظور بدی نداره ولی کلا عادت شده تا جایی که جلو دوستام هم بهم میگه. بهش میگم واسه چی فحش میدی ؟

بهم میگه من فحش نمیدم. ولی اون جلو دوستم بهم گفت خفه شو بعد خندید. بهش میگم فحش دادی ،گفتی خفه شو. ولی اون گوش نمیده و میگه فحش نیست.

این یه اخطاره تا حرفای بی ربط نزنی!!! من واقعا نمیدونم چکار کنم. که این عادتش عوض بشه چون خیلی زشته و گفتن فحش بین حرفاش براش عادی شده و میگه فحش نیست. بنظرتون چکار کنم عوض بشه ؟ خودش بعضی اوقات از دهنش میپره . بنظرتون باید چکار کرد؟

مرتبط:

راه برخورد با کسانی که فحش ناموسی میدن

می ترسم موقعی که خوابم فحش بدم

مادرم جلوی من به پدرم فحش میده

دلیل روانشناسی فحش دادن چیه؟

چرا برخی از آقایان فحش جنسی میدن؟

چرا یه پسر باید به دوست دختر سابقش فحش بده؟

شوهرم موقع عصبانیت بهم فحاشی میکنه

چطوری با همکلاسی فحاشم برخورد کنم؟

می تونید یه پدر فحاش رو تحمل کنید؟

زن ها به خاطر فحاشی بعضی از مردها نباید برن استادیوم، این منطقیه؟

چی شد که بعضی از ما ایرانی ها فحاش و بی ادب شدیم؟

دلیل خشونت و فحاشی در ورزشگاه ها چی میتونه باشه؟

فحاشی به خواهر و مادر طرف مقابل دعوا!



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)