سلام به همگی

دوستان یه سوالی داشتم ازتون؛

کسی از شما تجربه ی فیلر بینی یا لیفت بینی با نخ رو داشته؟!، (فیلر یا همون ژل باعث میشه فرو رفتگی یا برآمدگی های بینی و در کل نواقص بینی برطرف بشه و لیفت هم که نوک بینی رو به سمت بالا می کشونه)، میخواستم بپرسم اگه کسی انجام داده  راضی بودین یا نه؟

من فعلا شرایط عمل بینی رو ندارم، میخواستم اگه روش خوبیه از این روش استفاده کنم . 

پیشاپیش از همگی ممنونم


بیشتر بخوانید ...

از کسایی که بینی شون رو عمل کردن کمک میخوام

تجربیات شما در مورد جراحی زیبایی بینی

تجربیات شما در مورد عمل های زیبایی بینی و برجسته سازی لب

در انتخاب پزشک برای جراحی بینی به مشکل بر خوردم

دوست دارم همه وجودمو جراحی زیبایی کنم

بعد از جراحی بینی احساس می کنم قیافم شبیه خوک شده

نظر پسرها در مورد دختری که جراحی بینی داشته چیه؟

از جراحی زیبایی نامزدم ناراحتم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جراحی های زیبایی (۲۵ مطلب مشابه)