سلام

گفته میشه که ایجاد تغییر باید کم کم اتفاق بیفته تا پایدار باشه، ولی گاهی که زمان کافی وجود نداره برای ایجاد تغییرات، باید چه کار کرد ؟

تا حالا شده که یه تغییر رو سریعا در خودتون ایجاد کنید؟ اگه بله، چطوری این کار رو انجام دادید و آیا اون تغییر پایدار بوده؟


مرتبط:

می خوام دیدگاه بدم رو نسبت به ازدواج تغییر بدم

دوست من تغییر کن و نترس

میشه لهجه رو در مدت کم تغییر داد ؟

این تغییر رفتار یکباره معنیش چیه؟

بعضی اوقات شک می کنم که امکان تغییر وجود داره

اخیر اتفاقاتی برای من افتاد که دیدگاهم رو به زندگی خیلی تغییر داد

آقایون در چه شرایطی تغییر میکنن ؟

از وقتی به دختری علاقمند شدم رفتارم تغییر کرده

به شوهرم قول دادم تغییر کنم وگرنه ترکم کنه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه) خودسازی در پسران (۲۳۱ مطلب مشابه)