سلام خدمت کاربران

من سخت احتیاج به نظرات شما دارم شما رو به سید شهدا کمکم کنین داره زندگیم از هم می پاشه . من یه خانمم ، زندگیمو بی نهایت دوستدارم جونم برا مرد خونم در میاد اوهم خیلی دوستم داره ، اصلا پر توقع نیستم به او هم گفتم همین قدر شما رو دارم انگار تموم دنیا رو دارم.

بماند خوبی هام، اما بدی هام اینه که کوچکترین چیز دلمو میشکنه ، بهم میریزم ،چهره ام تابلو میشه ، زود از کوره بدر میشم .

شوهرم گفته دیگه خسته ام کردی ما بدرد هم نمی خوریم وقت مشاوره هم گرفتم برم، زود رنجم این حرف شوهرم دنیا رو بچشمم سیاه کرده ، دارم دق میکنم ، به ایشون قول دادم تغییر کنم و الا ترکم کنه . خانمها آقایون متاهل شما رو بخدا منو کمک کنین چکار کنم خوب بشم ؟

چه کارایی نکنم آقایون شما بگین شما از خانمتون چه انتظاری دارین؟ میدونم مرتب و لباس شیک نظافت خونه کم توقع بودن غر نزدن غذای خونگی ، اما مشکل من کم صبری و زود باختن خودمه، اینا ارامشو از همسرم گرفته .

کمکم کنین ازتون همتون ممنونم به درد دلم گوش کردین .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)