سلام

دختری هستم 26 ساله فعال، اجتماعی، خوش برخورد، مهربون و با اعتقادات مذهبی، دانشجوی دکترای مهندسی هستم اگه خدا کمکم کنه آینده شغلی خوبی خواهم داشت.

من به یکی از همکلاسی های دوره کارشناسیم علاقه دارم ایشون ارشد دارن و تازه درس شون تموم شده، سربازی هم رفتن، ما هشت ساله همدیگه رو میشناسیم، هر دو از دانشجوهای خوب دانشگاه بودیم رابطه ما در حد همکلاسی بوده و رابطه دوستی با هم نداشتیم، بخاطر درس و دانشگاه مون و موضوع مقاله هامون بعد از دوره کارشناسی با حفظ حدود در ارتباط بودیم.

من اخلاق، رفتار و ظاهر ایشون رو خیلی میپسندم و از نظر فرهنگی، مذهبی، فکری بسیار به هم نزدیکیم، من از رفتارشون متوجه شدم که ایشونم منو دوست دارن و میدونم که از لحاظ اخلاقی و ظاهرم منو قبول دارن، (البته خودشون مستقیم نگفتن ولی اشتباه نمیکنم چون از رفتارشون کاملا مشخصه)، منم به طور غیر مستقیم بهشون نشون دادم که بهشون علاقه دارم (امیدوارم متوجه شده باشن).

من خیلی خواستگار با شرایط شغلی و مالی خوب دارم ولی فقط ایشون رو قبول دارم، بقیه از نظر رفتار و اخلاقی اون طور که من میخوام نیستن یا به دلم نمیشینن، من خیلی سخت میتونم یه پسر رو بپسندم بین این همه آقایی که دیدم فقط ایشون دلمو بردن.

از طرفی ایشون کار ندارن چون تازه درس شون تموم شده من باید چکار کنم؟ آیا با اینکه غیرمستقیم بهشون فهموندم که ایشون رو خیلی قبول دارم اگه ازشون بپرسم که برای آینده شون چه برنامه ای دارن اشکالی داره؟ یا خودشون باید بگن میترسم دیر بشه یا اصلا نیان (یه جورایی از طرف خانوادم روی من فشار هست که خواستگارها رو الکی رد نکنم) نمیخوام فکرشون در مورد من بد بشه یا بعدا خانوادشون منو سرزنش کنن.

برای من اخلاق و رفتار خیلی مهمتر از شرایط مالی هست ، این آقا از همه نظر همونی هستن که من میخوام، بسیار با شخصیت، با شرم و حیا هستن، فقط کار ندارن که اونم با توجه به رشته مون و شناختی که ازشون دارم میدونم که میتونن پیدا کنن ولی ممکنه یه کم طول بکشه، و میتونیم با هم کار کنیم، فکر میکنم بخاطر نداشتن کار و شرایط اقتصادی بد جامعه جلو نیومدن.

لطفا راهنماییم کنید ببخشید خیلی طولانی شد پیشاپیش خیلی ممنونم از نظرات تون

در آخر هم به آقایون یه توصیه خواهرانه دارم؛

لطفا اگر میبینید یه خانمی معیارهای ازدواج شما رو داره لطفا شجاع باشین و حرف دل تون رو بزنید، ممکنه تا شما شرایط رو مهیا کنید اون دختر ازدواج کرده باشه.

سال نو همگی مبارک امیدوارم سال خوبی در پیش رو داشته باشید


مرتبط :

چطور میتونم پسر مورد علاقم رو  به خودم جذب کنم ؟

راه های جذاب شدن دختران

بدون واسطه ، چطور به یه پسر بگم که دوسش دارم ؟

چطور جذب کنم پسری رو که به هیچ دختری محل نمیذاره ؟

راهکارهای موثر در جذب خواستگار

چه جوری پسر مورد علاقم رو عاشق خودم کنم؟

به پسری علاقمند شدم ولی دستم به جایی بند نیست

چکار باید بکنم که به اون پسر بفهمونم بهشون علاقه دارم ؟

چطور یه دختر دانشجو، با حفظ وقار پسر مورد نظرش رو جذب کنه ؟

باید به پسر مورد علاقم بگم دوسش دارم یا نه؟

چطور به طور غیرمستقیم توجهش رو برای ازدواج به خودم جلب کنم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) خواستگاری دختر از پسر (۶۲ مطلب مشابه) جذب خواستگار دلخواه (۱۲۵ مطلب مشابه)