سلام

راستش اینو قبلا در بخش نظرات سوال یکی از دوستان مطرح کردم اما پاسخی ندیدم گفتم دوباره این جا بگم شاید کسی کمکم کنه:

من ۲۱ سالمه. توی دانشگاه از یکی خوشم اومده. از اخلاق و متانتش خوشم اومده. از این که همش به فکر درسشه، با ادبه، چشم پاکه، فعاله و ...

خلاصه بگم ۹۵ درصد به معیارام میخوره. مخصوصا اینکه تازه فهمیدم نماز هم میخونه. این خیلی منو خوشحال کرد. از طرفی چهره شم شبیه همون استایلی هست که من توی ذهنم دارم و دوس دارم همسر آیندم اون شکلی باشه !

راستش خودم احساس میکنم روحیات و اخلاقامون بهم میخوره و با هم خیلی مچیم. اما نمیدونم اون از من خوشش میاد یا نه. این واقعا سوالیه که خیلی درگیرشم. من یه کسی رو پیدا کردم که به ایده آل هام میخوره و اونی هس که میخوام اما چون دخترم نمیتونم پا پیش بذارم! لطفا کسی اگه میتونه کمکم کنه که چطور میتونم خودمو بهش نشون بدم. چیکار کنم اونم بفهمه که خیلی به هم شبیهیم ؟

آقا پسرا شما بگین من چجوری میتونم توجه اونو به خودم جلب کنم؟ چطوری میتونم اونو عاشق خودم کنم؟ شما بیشتر جذب چه دخترایی میشین ؟!

یه سوال دیگه هم دارم از پسرا:

شما از اون دخترایی که بی بی فیس هستند و صورتشون کمی از سنشون پایین تر میزنه خوشتون میاد؟ یه دختر با قد ۱۵۷ با چشمای سبز که اکثرن همه بهش میگن اصلا بهت نمیاد دانشجو باشی !!!!؟؟!

یا از اونایی که قیافه زنونه تری دارن و قدشون بلند تره ؟! تو رو خدا کمک کنین

ممنون میشم جواب بدین 



در مورد جذب پسر مورد علاقه بیشتر بخوانید ... :

راه های جذاب شدن دختران

بدون واسطه ، چطور به یه پسر بگم که دوسش دارم ؟

چطور جذب کنم پسری رو که به هیچ دختری محل نمیذاره ؟

راهکارهای موثر در جذب خواستگار

چه جوری پسر مورد علاقم رو عاشق خودم کنم؟

به پسری علاقمند شدم ولی دستم به جایی بند نیست

چکار باید بکنم که به اون پسر بفهمونم بهشون علاقه دارم ؟

چطور میتونم پسر مورد علاقم رو به خودم جذب کنم ؟

باید به پسر مورد علاقم بگم دوسش دارم یا نه؟

چطور به طور غیرمستقیم توجهش رو برای ازدواج به خودم جلب کنم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جذب خواستگار دلخواه (۱۲۵ مطلب مشابه)