سلام خدمت کاربرهای محترم خانواده برتر

بنده دختر خانمی نزدیک ۲۱ سالگی هستم، مشکلی که دارم اینه که مدت زیادیه شدیدا جوشی شدم، دائم عصبانی میشم و جوش میارم، سر کوچکترین مسائل جوش میارم و حرص میخورم، آرامشم رو کاملا از دست دادم نمیدونم باید چکار کنم ؟ 

بخدا دلم نمیخواد اینجوری باشم، ولی دست خودم نیست، همه ش عصبانی میشم و حرص میخورم، خواهش میکنم بهم کمک کنید کسی راهی داره ؟ اگه داروی گیاهی میشناسه که باعث آرامش اعصاب بشه، راهکاری داره که باعث میشه اخلاقم بهتر بشه، دریغ نکنید خواهش میکنم.

تجربیات تون رو در اختیارم بذارید واقعا دارم عذاب‌ میکشم، دوستان شدیدا به کمک و تجربیات تون احتیاج دارم 

ممنونم از همگی 


مرتبط:

این بده که من دختر زود رنجی ام و زود عصبانی میشم؟

موقع عصبانیت چه واکنشی از خودتون نشون میدید ؟

خیلی زود عصبانی میشم

خیلی زود، افتضاح و وحشتناک عصبانی میشم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه) روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه) خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)