سلام
من تو زندگی یه مشکل دارم و اون اینه که وقتی عصبانی بشم خیلی تند میشم. کلا آدم شوخ و مهربون (سعی می کنم ) هستم همه فکر می کنن که این جوریم اما وقتی چیزی باعث عصبانیتم بشه - مثلا به من توهین بشه - جوش میارم و شاید تمام طرز فکر طرف مقابل رو از خودم منصرف می کنم. نمی دونم چیکار کنم. همش فکر می کنم واسه همینه که هیچ کس منو دوست نداره و خواستگاریم نمیکنه. همش فکر می کنم که به درد زندگی نمی خورم. یا بلد نیستم همسر آیندمو نگه دارم.
با این که آدم گرم مزاجم. پوستم روشنه و این باعث میشه هر کس منو می بینه بگه چقدر سفیدی و .... همیشه دلم می خواد با کسی ازدواج کنم و تمام مهر و محبتم رو بهش بکنم. اما نمی دونم چرا از این خصلتم می ترسم. وقتی می خوام خودم رو دلداری بدم می گم همه آدما که کامل نیستن هر کی یه عیب داره. این بده که من آدم زود رنجی ام و زود عصبانی میشم؟ یعنی چیکار کنم؟ کسی باهام ازدواج نمی کنه یا ممکنه بعد این رفتار ازم جدا بشه؟


مرتبط:

چطوری خودم رو خالی کنم وقتی ناراحتم؟

خیلی زود، افتضاح و وحشتناک عصبانی میشم

از دست خودم خیلی ناراحتم

از گریه کردنم و شکستن غرورم ناراحتم

با عصبانی شدنم ، نقطه ضعف میدم دست دیگران

موقع عصبانیت کاری می کنم که بعد پشیمون میشم

خیلی زود عصبانی میشم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)