سلام

من اکثر مواقع آروم هستم.به طوریکه اطرافیان منو با این آرامش همیشگیم میشناسن. اما وقتی ناراحت بشم به قول معروف یه دفه جوش میارم! رفتاری میکنم که دست خودم نیست.

و ممکنه اون لحظه باعث رنجش طرف مقابل بشم.اما یه کم که آروم شدم به شدت پشیمون میشم و... و میگم کاش زمان به عقب برمیگشت و من یه کم بهتر برخورد میکردم. البته نه اینکه حرف زشت و ناسزا بگم یا توهین بد بکنم اما زیاد از حد عصبانی میشم. میخوام بهم راهکاری بدین که عملی باشه...


مرتبط:

چطوری خودم رو خالی کنم وقتی ناراحتم؟

خیلی زود، افتضاح و وحشتناک عصبانی میشم

این بده که من دختر زود رنجی ام و زود عصبانی میشم؟

از دست خودم خیلی ناراحتم

از گریه کردنم و شکستن غرورم ناراحتم

با عصبانی شدنم ، نقطه ضعف میدم دست دیگران

خیلی زود عصبانی میشم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)