سلام ...

یه کلام  : خیلی خیلی زود ، افتضاح و وحشتناک از کوره در میرم .. .  البته نه همیشه ولی گاهیم عصبی میشم این طوریم .. مخصوصا اگه کسی بخاطر ظاهر و هیکلم  مسخرم کنه  .. . و اگه به خانوادم توهینی کنه .. اصلا وحشتناک میشم .. و چیزی که نمیتونم تحمل کنم : هر آدم بلانسبت در پیتی میاد منو نصیحت می کنه که عزیزم خودتو اصلاح کن .. ببینم من این طوری نیستم و .. شروع می کنه به تعاریف از خود ، یا برای یه نفر یه کاری انجام بدم .. و بعدش رفتارش تغییر کنه !!! یا یه نفر یه کاری برام انجام بده و توی حرفاش بوی منت به دماغم برسه ..  دیگه هیچی .. حالم از طرف بهم میخوره بماند تا چند روز درگیر این مسئله میشم . از طرفیم فکر کنم برای یه دختر خیلی بد باشه ..
خب چیکار کنم وقتی من کسی رو مسخره نمی کنم همین توقعم از بقیه دارم ..  من باید چیکار کنم .. ذکری یا دعایی هست که بگم اعصابم آروم شه ؟


مرتبط:

چطوری خودم رو خالی کنم وقتی ناراحتم؟

این بده که من دختر زود رنجی ام و زود عصبانی میشم؟

از دست خودم خیلی ناراحتم

از گریه کردنم و شکستن غرورم ناراحتم

با عصبانی شدنم ، نقطه ضعف میدم دست دیگران

موقع عصبانیت کاری می کنم که بعد پشیمون میشم

خیلی زود عصبانی میشم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)