سلام

شاید این سوال کم اهمیت باشه ولی برای من مهمه. من جزء عده ی کمی از مردم جهان یعنی چپ دست ها هستم. یعنی پدرم چپ دست بوده و به من هم ارث رسیده. همیشه بهش به عنوان یه خصوصیت نگاه میکردم.

مثل یکی که چشم رنگ روشن داره در صورتی که اکثریت چشم تیره دارن. اینکه خیلی وسیله ها از قیچی و بعضی چاقو ها گرفته تا صندلی مدرسه و دانشگاه برای راست دستا ساخته شده و خیلی مشکلات دیگه ناراحت نیستم.

آخه دیگه عادت کردیم که یه طوری باهاش کنار بیایم. اما گاهی اوقات که دارم مینویسم خیلی ناراحت میشم که بعضیا میگن:آخییییی!!! چپ دستی؟ سختت نیست؟ حالا چطور مینویسی با دست چپ؟فلانی بیا ببین این چپ دست! و ...

بعضیا جوری حرف میزنن انگار ما معلول و ناقص الخلقه هستیم. در (ضمن یه مدت با دست راست تمرین کردم اما نمیتونم با راست بنویسم. ) سوالم اینه که نگاه شما به چپ دستا چطوره ؟ آیا قبل از ازدواج به خواستگارم بگم؟!


مرتبط با فرهنگ سازی:

امان از این موجود دو پا ...

تا کی ظاهر پرستی منهای اخلاق!

مرد ها همه اینجوری اند! خانوما همه اونجوری اند!

چی می شد اگه ما ایرانی ها ...

باید سبک زندگیم رو عوض کنم که دیگران غصه نخورن؟

ترویج فرهنگ کتابخوانی

چرا به خوانندگان و بازیگران، بیشتر از دانشمندان و کار آفرینان توجه میشه؟

در اکثر مسائل ما زن ها داریم همدیگه رو نابود میکنیم

فضای مجازی رو جدی نگیرید

چرا آدم ها سعی میکنن مشکلات رو جنسیتی مطرح کنن؟

آمار؛ ارجاعاتِ بی‌محل و لباس زیر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)