سلام

نمی دونم از کجا شروع کنم حرف هام رو ... ، یه راست میرم سر اصل مطلب؛ 

از اون خانوم هایی که باعث گناه من شدن نمیگذرم، آخه این چه طرز پوششه این چه طرز گشتنه چرا انقدر دل من جوون رو میلرزونید ؟ بابا به خدا این پوشش هاتون تحریک کننده ست پدرم در اومده این چه طرز لباس پوشیدنه آخه ؟

من الان نه شرایط ازدواج دارم، نه دوست دختر میگیرم که نیاز جنسیم رو برطرف کنم (چون این حرکت رو حرکت کثیفی میدونم منظورم دوست دختر داشتنه) ، من میخوام پاک بمونم ، ولی واقعا سخته خیلی سخته . 

الان یه عده میریزین زیر پست میگین آره چشم هات رو کنترل کن ، تو مریض جنسی هستی ، اولا کسی که با دیدن این جور لباس ها تحریک نشه باید بره خودش رو به دکتر نشون بده ، دوما ، باور کنین توی خیابون میرم سرم پایینه کلا زل زدم به پیاده رو ، ولی بابا جان اتفاقی که سرم رو میارم بالا میبینم ، این جور لباس پوشیدن شما ها من جوون رو اذیت میکنه نه فقط من ، خیلی های دیگه ای هم هستن که اینجوری اند ، برید یه سر به سایت های ترک خودارضایی بزنید فقط ببینید چی میگن، اکثریت شون حرف منو میزنن . 

هر جور دوست دارین میگردین من جوون رو اذیت میکنین ، بعد میگید که تو ایران حجاب اجباریه ! برو بابا کدوم حجاب اجباری ؟! با ساپورت مانتو جلو باز و لباس های چسبون تو خیابون میگردین بعد میگین حجاب اجباری؟

یعنی میخواین بازم لخت تر از این بگردین؟ میخواین بیشتر ما رو زجر بدین؟ آقا باور کنین من پسر وقتی یه تصویر ( هر چند اتفاقی ببینم ) تو کله ام ثبت میشه تا چند روز یادم میمونه ، اذیت میشم میفهمی؟اذیت میشم!

عین این میمونه گشنه ات باشه پول نداشته باشی غذا بخری بعد جلوت پیتزا بگردونن! تنها مثالی که به ذهنم رسید همین بود!

باباجان وقتی توی اجتماع زندگی میکنی باید جوری زندگی کنی که به بقیه آسیب نرسه ، بقیه چیزی شون نشه ، اذیت نشن ، نه اینکه هر جور دلت میخوای بگردی بعد بگی تو چشم هات رو کنترل کن! که هر چقدرم چشم هام رو کنترل میکنم بازم غیرعامدانه دیده میشین! شما بگین من چیکار کنم دیگه جوونم به لبم رسیده!

 

مرتبط با بدحجابی:

خانم بد حجابی که مبلغ حجاب شد

یک دلیل منطقی برای بد حجابی خودتون بفرمایید

آقایون غیر مذهبی واقعا از بد حجابی خانم شون در جامعه ناراحت نیستند؟

راه درست امر به معروف یه بد حجاب چیه ؟

چند سوال برای کشف عقاید بد حجاب ها

دید خانم های متاهل نسبت به خانم های بد حجاب و با حجاب

اثرات زنان بد حجاب روی مردان متاهل مذهبی

از کجا می شه فهمید هدف یه دختر از بد حجابی چیه ؟

ریشه یابی علت بد حجابی در جامعه

می تونم یه دختر بد حجاب رو با حجاب کنم ؟

بد حجابی یه خانم دلیلی برای بد بودن اون نیست

رابطه ی بین خشکسالی و زلزله با بد حجابی و گناه

بی حجابی یا بد حجابی چقدر با بی عفتی ارتباط داره؟

ترکیب نوحه و بد حجابی ، هدفشون چیه ؟

چند استدلال در مورد بحث حجاب

پلنگ شدن، یک اصطلاح مختص خاورمیانه و جهان سوم است

یک نکته خدمت خانم هایی که حجاب براشون مهم نیست؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) فرهنگ سازی (۱۲۳ مطلب مشابه) روش های کنترل کردن میل جنسی (۴۲ مطلب مشابه) مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)