سلام

راستش برای من سواله که چرا پسرها فکر می کنند که دخترها "فقط" به شرایط مالی شون نگاه میکنند و چشم به در دوختن که یک خواستگار پولدار بیاد ؟!  

باور کنید اصلا اینطور نیست!  من خودم خواستگار خیلی پولدار داشتم ولی رد کردم، چرا ؟  به خاطر خام بودنش! بخاطر دوست نداشتنش! حس تکیه گاه بودن ندادنش! بخاطر پز دادنش به پول باباش که خودش هیچ تلاشی نکرده واسش! 

ولی جونم در میرفت برای پسری که برای داشتنش کلی آرزو کردم و الان نامزدمه، پول زیادی نداره ولی جنم کار داره و مطمئنم میتونم در کنارش آینده ای عالی رو بسازیم، با هم درس میخونیم و کار میکنیم،   تکیه گاهه و خوش اخلاق و مهربون، با هم رفیق و صمیمی هستیم و هم رو درک میکنیم.

ماشین نداره، خونه نداره، ولی براش برنامه ریزی کردیم، با هم پیاده یا با اتوبوس و تاکسی یا ماشین پدرش یا و ماشین پدر من فعلا میریم اینور و اونور، جاهای گرون نه! اصلا مکان های هزینه ای نمیریم، فقط در یک طبیعتی پارکی خوراکی با هم میخوریم و از با هم بودن لذت میبریم، اون قدر درکم میکنه و مهربونه که میتونم ساعت ها کنارش باشم و اصلا گذر زمان رو حس نکنم! پول نداره ولی جنم به دست آوردنشو داره و تلاش میکنه، پول نداره ولی شعور داره و مهربونه، پول نداره ولی خانوادش بامحبتن و ...

بهتون قول میدم با این ویژگی ها دخترهای خوب رو جذب میکنید، همش پول نیست ...


مرتبط با ویژگی های جذابیت دهنده به خانم ها:

چه مدل دخترهایی کلی خاطر خواه دارن؟

فلان دختر جذابه یعنی چی؟

چه فرقی بین دختر خوشگل و دختر جذاب هست؟

دختر جوان و زیبایی هستم ولی صفت جذابیت رو ندارم

یه خانم محجبه بدون آرایش هیچ جذابیت جنسی نداره؟

بیایید جذاب باشیم

یه دختر احساساتی و عاطفی برای آقایون جذابیت داره یا نه؟

در انتخاب همسر به دنبال جذابیت باشید

چه چیزی دختران رو جذاب نشون میده؟

چطوری جذاب باشم که خواستگار جذب کنم؟

دخترهایی که سابقه دوستی دارند جذاب تر هستند؟!

راه های جذاب شدن دختران

به همدیگه توی جذاب تر شدن مون کمک کنیم

بیرون بودن موهای جلوی سر خانمها، باعث جذابیت شون میشه؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات زوج های موفق (۳۲ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)