سلام دوستان

من فوق العاده نیاز به کمک دارم و واقعا خجالت باعث شده پیش مشاور نرم و بی نهایت فکرم درگیر هستش ، من میخوام ازدواج کنم اما مشکلی که خیلی میترسم همسر آینده م داشته باشه اینه که بعد ها ایراد گیر باشه . 

ایراد گیر از این لحاظ که عذرخواهی میکنم از بدنم ایراد بگیره و ... ، یا مثلا خدایی نکرده اهل اون فیلم ها باشه با اندام منو بعد از  ازدواج با اون زن ها مقایسه کنه، خیلی میترسم خیلی، هر چند من ایرادی ندارم اصلا. اما میترسم ایراد گیر باشه، آخه شنیدم مردهایی که اهل اون فیلم ها هستن خیلی مقایسه میکنن .

حالا سوالم اینه؛

1. از کجا بفهمم اهل اون فیلم ها نیست، نمیدونم چه سوالی مطرح کنم و چطور ازش بپرسم که بد نباشه و ناراحت نشه.

2. از کجا بفهمم بعد ازدواج ایراد از اندامم نمیگیره و مقایسه نمیکنه، چی ازش بپرسم و چطوری مطرح کنم 

واقعا دغدغه ی این روزهای من و یا خیلی از دخترهای که در شرف ازدواج هستن این مسائل هست .


مرتبط:

آقایان چرا ازدواج رو با تمام مسئولیت ها، محدودیت ها و هزینه هاش می پذیرند؟

آیا برای مردان به صرفه است که به خاطر ارضای جنسی ازدواج کنند؟

ازدواج مرد متاهل به خاطر نیاز عاطفی با یه زن بیوه

اگه مردی ازدواج نکنه اون دنیا باید جواب پس بده؟

مردها بخاطر نیاز جنسی ازدواج میکنند؟

شما مردها ازدواج میکنید برای لذت های زود گذر؟

آقایونی که میگن ما بچه نمیخوایم، برای چی ازدواج میکنن؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مسائل جنسی در خواستگاری (۴۵ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) شناخت قبل از ازدواج (۱۵۲ مطلب مشابه) آموزش روش های تحقیق برای ازدواج (۴۶ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)