سلام

پسری هستم 30 ساله ، کارمند دولت هستم. یک سوال داشتم آیا اگر کسی ازدواج نکنه اون دنیا باید جواب بده ؟

حقیقتش بنده از لحاظ ظاهری و خونه و ماشین خدا را شکر مشکلی ندارم به طوری که همکاران بنده بستگان درجه یک خودشان را برای ازدواج به بنده پیشنهاد می دهند ولی حقیقت ماجرا این است که من از ازدواج کمی دلهره دارم.

راستشو بخواین فکر میکنم اگر ازدواج کنم و دختر مورد نظرم اونی نباشه که نشون میده آرامشی که الان دارم ازم گرفته میشه. راستش همش به این قضیه فکر میکنم من که تا این سن ازدواج نکردم بقیه عمر هم میتونم تحمل کنم.

من از لحاظ مزاجی گرم هستم ولی چون سر خودمو به کار مشغول کردم فرصت فکر کردن به این چیزا را ندارم. الان یک مدته فقط به این فکر میکنم که اگر ازدواج نکنم خدا اون دنیا منو بازخواست میکنه و میگه من به تو همه چیز دادم چرا به سنت پیامبر من عمل نکردی. 

توی این دوره و زمونه هر چی هم تحقیق کنید خیلی نمیتونید مطمئن بشید که فرد مورد نظرتون همونی هست که نشون میده و نقش بازی نمیکنه. خدا شاهده من قصد ندارم زندگی کسی را خراب کنم ولی واقعا سنم داره میره بالا ولی علاقه ای به ازدواج به خاطر مشکلاتی که ممکنه بوجود بیاد ندارم.

همش حس میکنم اگر الان ازدواج کنم زندگی یک نفر دیگه را خراب میکنم. خواستگاری هم زیاد رفتم ولی به خاطر همین دلهره راضی به ادامه با هیچکدوم نشدم. همکارام و خانوادم دیگه دارن شک میکنن مشکلی دارم که ازدواج نمیکنم و هر پیشنهادی را رد میکنم. آیا به خاطر دین باید ازدواج کنم یا اینکه میشه همینجوری هم بنده خوب و دینداری بود؟


مرتبط:

آقایان چرا ازدواج رو با تمام مسئولیت ها، محدودیت ها و هزینه هاش می پذیرند؟

آیا برای مردان به صرفه است که به خاطر ارضای جنسی ازدواج کنند؟

ازدواج مرد متاهل به خاطر نیاز عاطفی با یه زن بیوه

مردها بخاطر نیاز جنسی ازدواج میکنند؟

شما مردها ازدواج میکنید برای لذت های زود گذر؟

آقایونی که میگن ما بچه نمیخوایم، برای چی ازدواج میکنن؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)