سلام 

من دختری 19 ساله و مجرد هستم. یه سوال از خانم های باتجربه داشتم که ممنون میشم جواب بدن. من ماه قبلی 15 مهر عادت ماهانه شدم در همون حین هر روز نصفه استکان عرق رازیانه برای تنظیم هورمون های بدن میخوردم بدون تجویز دکتر که بعد از خوردن تقریبا یه هفته شنیدم رازیانه قاعده آوره دیگه قطع ش کردم و نخوردم .

ولی بعد از تموم شدن عادتم چند روز بعد تا الان که 8 آبان هست خیلی بی نظم لکه بینی دارم. لکه های قهوه ای که اول کم بود حالا یه خورده خون قاطیش شده خیلی نگرانم کرده. به مامانم گفتم میگه چیزی نیست. شما چه راهی رو بیشنهاد میکنید ؟ اوضاع خیلی بده برم دکتر ؟! 

ممنون میشم راهنماییم کنید

مرتبط:

ریزه کاری هایی از جنس محبت و توجه به خانم ها در دوران پریود

خوردن هندوانه، ترشی، ماست ،خربره ،سیر و لبنیات در دوران پریود

شما دوره ی پریودتون رو چطور حساب میکنین؟

آیا پریود زن ها را بی حوصله می کند؟

علائم و اثرات روانی پریود در خانم ها و آقایان!

سیکل قاعدگی ( پریود ) و انواع اختلالات مربوط به آن ( 1 )

سیکل قاعدگی ( پریود ) و انواع اختلالات مربوط به آن ( 2 )

زمان عادت ماهانم اصلا مشخص نیست

چکار کنم زودتر پریود بشم؟

خونریزی مجدد بعد از اتمام دوره پریود

خوردن غذاهای سرد در زمان پریود ضرر داره ؟

تغییر اخلاق خانم ها در زمان پریود


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
پریود، قاعدگی، عادت ماهانه (۳۶ مطلب مشابه)