سلام

حدیث داریم که بیشتر افراد اهل جهنم انسان های بی همسر هستند ( من لا یحضره الفقیه جلد 3 صفحه ی 251 ) آیا واقعا پیامبر از منه جوون با دلایلی که دارم می پذیره که مجردی رو انتخاب کنم ، مگه تاهل مخالف فطرت آدمیه چه مرد چه زن ؟ واقعا نمیشه خیلی ساده و دینی و توقع کم از همسر و زندگی ازدواج کرد و هم سنت پیامبر را اجرا کرد و هم با کمک به حفظ دین بهشتی شد ...

منه پسر شاید در به گناه افتادن یه خانم که میتونستم باهاش ازدواج کنم هم شریک باشم ... نگید میشه مجردی زندگی کرد ... امکان نداره شما تا آخر عمر اونم توی این دور و زمونه که از در و دیوار بی حیایی و بی عفتی میباره ، بدون گناه دوام آورد . حالا چه گناه کوچیک چه بزرگ ....

به قول حاج آقای قرائتی آدمی که تشنس آب باید بش داد نه این که بگی برو بعد از لیسانس بهت آب میدم ،شما چند صباحی با کنسرت و موسیقی و این چیزها مشغولش کردی بعدش چی؟  این آدم تشنه ست ، آب می خواد ، داره بال بال میزنه ، چقدر میخوای مشغولش کنی .... 

دین مون باید خیلی بیشتر از اینا برامون ارزش داشته باشه که برای خوش گذرونی بیشتر آخرت سوزی کنیم ...


مرتبط:

به نظر شما کیف و حال مجردی بیشتره یا متاهلی؟

تو این وضعیت ازدواج رو انتخاب می کنید یا مجردی؟

چطور در زمان مجردی به آرامش درونی برسیم ؟

همسرم از این که با دوستان دوران مجردیم ارتباط داشته باشم ناراحته

شاید پشیمون بشم که چرا مجردی رو انتخاب کردم

از مشکلات مجردی و رفتارهای تلخی که باهاتون شده بگید



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) ازدواج آسان (۵۶ مطلب مشابه)