سلام

من از همه لحاظ از زندگی مشترک راضیم به غیر از مسائل عاطفی. منو همسرم تقریبا سنتی ازدواج کردیم البته قبلش مدتی با اجازه ی خانواده ها در ارتباط بودیم، خب در همون ابتدا من خیلی وابسته شدم و همسرم رو خیلی دوست داشتم اما اون تقریبا عادی بود اما حالا از وابستگی کم شده اما هنوزم دلبسته شونم  به همون شدت.

اما خب همسرم اصلا بروز نمی داد علاقه شو ، و من تو تمام این دو سال سر این قضیه اذیت شدم گاهی که اعتراض می کردم اون اوایل میگفت که دوستم داره ولی نمی تونه بروز بده هیچ تلاشی هم نمی کرد بهتر بشه میگفت من همین طوری هستم خونوادم هم همین طوریه کلا.

خب من اگه بدونم دوستم داره مشکلی ندارم ولی خب رفتارهای ضد و نقیض هم داره ، یعنی خب کلا تولدم یادش رفت توجیح هم این بود که مشغله ی فکری زیاد دارم ،راز های زیادی داره انگار که من مورد اعتمادش نیستم در صورتی که من خیلی راز دارم و همه ی دوستام با من درد و دل میکنن، و اینکه دلش برام تنگ نمیشه انگار.

من اوایل که جدا میشدم ازش کلی گریه میکردم کلی اظهار دلتنگی ولی خب اون نه ، خب با گذشت چند وقت این دفعه بعد از یه مدت طولانی که کنار هم بودیم من اومدم شهرستان حس میکردم با توجه به رفتاراش که دوستم داره بیشتر به روز می داد و این حرفا ولی خب این دفعه من مثل قبلا ها نبودم گفتم دوست دارم پیش مادرم بمونم و تنهاست و این دفعه در واقع خودم به ظاهر با رضایت کامل پیش مادرم موندم و گفتم که میخوام بمونم و اصلا خودم رو ناراحت نشون ندادم و اون هم این دفعه موقع جدا شدن از همدیگه ناراحت به نظر می رسید .

با خودم گفتم این دفعه دلش برام حسابی تنگ میشه ولی اصلا اظهار دلتنگی نمی کنه ولی هی میپرسه حالا کی میخوای بیای ولی بعدش سریع میگه این جوری نمیگم که بیای ها بمون اون جا تا وقتی بهت خوش می گذره . من واقعا در کش نمی کنم ، نه از اون که هی هر دفعه میپرسه کی میای نه اینکه میگه بمون عجله نکن انگار که لج کرده با من میخواد بگه دلم اصلا هم تنگ نشده .

شایدم من توهم زدم و اون مثل همیشه اصلا دلتنگ زنش نمیشه خیلی خسته شدم از این بی احساسی باز توی خلوت بهتره ولی تو جمع اصلا بهم توجه نمیکنه انگار من نیستم . به خدا من خیلی دوسش دارم ولی خیلی اذیت میشم همش شب ها تنهایی گریه میکنم میگم کاش حداقل با یکی از اون خواستگارانم که ادعای عاشقی داشتن ازدواج میکردم خیلی حس بدیه که فکر کنی کسی دوست نداره، خیلی از زندگی دلسرد شدم.


بیشتر بخوانید ...

همسرم نسبت به من احساس نزدیکی نمیکنه

گفتن دوستت دارم به آقایون باعث بی علاقگی اونا به زن میشه؟

چکار کنم شوهرم از رفیق بازی دست برداره؟

به شوهر زیاد محبت کنی ازت فاصله میگیره؟!

بچه گونه صحبت کردن خانم رو لوس بازی می دونید؟

برنامه ریزی شوهرم به هم خورده، احساس می کنم منو مقصر میدونه

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

نشانه های دوست داشتن خانم ها توسط شوهرشون

شوهرم منو دوست نداره که همش سرش توی گوشیه

از کجا بفهمم شوهرم زندگی با من رو دوست داره یا نه ؟

چکار کنم شوهرم رو مثل قبل دوست داشته باشم؟

دوست دارم بدونم روش درست رفتار با شوهر چطوریه؟

شوهرم دوستم نداره چه کار کنم ؟

نگرانم نتونم شوهرم رو در دوران عقد راضی نگه دارم

راه های وابسته کردن شوهر رو می خوام یاد بگیرم

چطور می شه که یه مرد در خانواده ش احساس خوشبختی می کنه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) وابسته کردن شوهر (۱۶ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)