سلام دوستان
چند تا سوال داشتم در رابطه با باشگاه های بدنسازی و ورزش هایی که مربوط میشن به تناسب اندام .
این سوالات هم فکر کنم برای دوستانی که میخوان به اندام ایده آل شون برسن هم مفید باشه چه اونایی که چاقن یا مثل من لاغر . من تا حالا باشگاه نرفتم کلا سابقه ورزشی ندارم.
جو باشگاه ها چه جوریه ؟ یعنی بعد ثبت نام چیکار کنم ؟ کی بهمون یاد میده با اون همه وسایل باشگاه کار کنیم؟ پبلاتس چیه؟ فیتنس؟ بدنسازی؟ مکمل رو باید کی تجویز کنه؟
خلاصه هر کی هر چی میدونه بهمون بگه نریم باشگاه سوتی بدیم یعنی صفر تا صدش رو توضیح بدین اگه تجربه ای دارین بگین
ممنون

پیشنهاد :

تجربیات شما در مورد مصرف پرو گینر اپتیموم در بدنسازی

صفر تا صد ورزش در باشگاه بدنسازی

طریقه ی مصرف سویا در بدنسازی

بعد از 10 ماه بدنسازی، فقط 5 کیلو اضافه کردم، طبیعیه ؟

با چه مقدار تمرین، بازو و سینه عضلانی و بزرگ میشه ؟

پیشنهاد برنامه غذایی کم خرج برای افزایش حجم و عضله

مشورت در مورد مصرف مکمل های بدنسازی

طریقه ی مصرف سویا در بدنسازی

آمپول های بدنسازی مرد رو عقیم می کنه ؟

راهنمایی برای شش تکه شدن شکم در منزل


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
لاغری، چاقی و تناسب اندام (۸۰ مطلب مشابه)