سلام

با هر کی با روی خوش برخورد کردم یعنی لبخند و تحویل گرفتن اون فرد، فقط کم محلی تحویل گرفتم. همون افراد رو می بینم که آدمای مغرور رو تحویل می گیرن یا آدمایی که رسمی برخورد میکنن. چرا ما این جوری هستیم ؟ اون کسی به ما بها میده باهات لبخند میزنه و شوخی هایی رو باهات انجام میده رو تحویل نمی گیریم. می چسبیم به آدم رسمی و مغرور . همون آدم که زیاد تحویلت نمیگره!

نه نمیشه، منم باید اینجوری شم. لبخند هام رو کم تر میکنم تو برخوردمم شوخی رو کم تر میکنم یا حذفش میکنم. وقتی قانون این دنیا این جوریه منم این شکلی میشم. به کسی هم توهین نمی کنم ولی می شم یه دختر مغرور و رسمی. نمیشه که خلاف جریان آب شنا کرد. اگرم نظرتون غیر از اینه، به فرض با 2 نفر با این 2 شخصیت برخورد کنید بازم نظرتون همینه ؟ من که دارم بازخوردهای خلاف این قضیه رو میبینم.

یه عمر سعی کن خوش برخورد باش، خنده هات رو سبک سری میگیرن شوخی هاتم لودگی. من اشتباه کردم دیگه باید تغییرش بدم.


مرتبط:

اشتباه می کنم که می خوام ۳ یا ۴ سال بزرگ تر از سنم به نظر برسم؟

مشکل اصلی من اینه که یه دختر اجتماعی نیستم

تعریف شما از دختر سرسنگین، اجتماعی و خوش اخلاق چیه ؟

حدود رفتار اجتماعی یک دختر در دانشگاه و محیط کاری

مشکل من اینه که یه دختر غیر اجتماعیم

دختری درونگرا هستم ولی مادرم به زور میخواد منو یه آدم اجتماعی کنه

چطوری میشه یه دختر هم با حیا باشه و هم اجتماعی ؟

تعریف شما از دختر اجتماعی چیه ؟

با شوخی کردن های جلف با پسران، تبدیل به دختر اجتماعی نمیشید



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)