سلام ، امیـدوارم حــالتون خوب بـــاشه ..

یه دختر ۲۰ ساله هستم و دانشجو ، نمیدونم بگم خوشبختانه یا متـأسفانه تو خونه ی ما همه با ادب و مهربون با هم حرف میزنن ، نمیــگم خشکیــم ولی فحش و ناسزا جایی تو خونه مون نداره .. و اگه تو همون دوران بچگی حرف زشتی میزدیم تو خونه تنبیه میشدیم .

مشکل منم دقیقا همینه ، از بچگی چون فحش بلد نبودم بدم یا جواب آدم های فحــاش رو نمیدادم به مظلوم بودن معروف شدم میون دوستام . و همیشه یه چند نفر که حس بزرگتر بودن بهشون دست داده و میشن معلمم و نصیحت پشت نصیحت ... و دلسوزی های حال بهم زن ... الانم که ما شاء الله یه چیزایی میگن دهن آدم بسته میشه و فقط خودتی که داری خجالت میکشی و طرف عین خیالش نیست ..

چیز دیگه ای که هست من به لاغرم خیلی ( حدود ۱۰ ) کیلو کم دارم و استخونیم .. و چون چادریم دیگه تقریبا مهر تاییدی شده که مظلوم و ضعیفم ..

نظر خودم اینکه که یا دفاع شخصی برم یا فیتنس ، چون اگه دعوایی پیش بیاد واقعا بازنده منم .. اصلا نمیدونم کی رسیدیم انقد عصبی و ناراحت میشیم .. ( مثل قضیه قتل یه خانوم تو قزوین بخاطر سوار شدن تاب برای بچه ش ) ..

حالا اگه راهکار هایی میدونید بهم بگید خیلی ها بهم میگن این طوری نمیتونی زندگی کنی تو این دنیا .. چکار کنم ؟

یا علی


بیشتر بخوانید ...

معرفی رشته رزمی کاربردی برای دفاع از خود

کدوم ورزش برای دختران مناسب تره ؟ ایروبیک ، زومبا یا رزمی ؟

کدوم رشته رزمی برم که طی سه ماه به نتیجه برسم ؟

بوکس، کیک بوکسینگ،موی تای یا کیوکوشین ؟

ورزش غیر توپی برای تناسب اندام خانم ها


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)