سلام
محمدم، 21 سالمه و ترم دوم دانشگاه ، از یه بنده خدایی خوشم اومد که همه چیزش همونی بود که میخواستم همه چیز ... آخر ترم خواستم برم جلو ترسیدم آخه تا حالا دوست نداشتم و نمیدونستم چی باید بگم ؟
استرس داشت خفم میکرد ، از یه طرفیم میگفتم شاید هوسه میپره اما نبود. نگفتم. همین جوری ترم 3 و 4 و 5  تموم شد در طول ترم ها میدیدمش و حتی بازم همکلاسی بودیم و با هم سلام علیک هم داشتیم با هم راجب درس حرف میزدیم  ولی دیگه طاقتم تنگ اومده بود، تقریبا دو سال کامل بود عشقش بهم هدف داده بود چسبیدم به کار . مشکل سربازی رو حل کردم. رفیق بازی رو گذاشتم کنار کلا. یه خونه با کمک مادر پدرم گرفتیم یه موتورم خریدم .سعی کردم بزرگ شم واقعا ... ، دیگه آماده ازدواج بودم ، از طرفی دانشگاهم داشت تموم میشد .
در آخرین امتحان دانشگاه سر امتحان حسابداری مالی دیدمش وای خدا  همون استرس ترم دوم، البته در طول کل این ترم ها هر وقت میدیدمش ضربان قلبم میرفت بالا ، خدایا نمیتونم آخه چی بگم؟ ولی  وقت هم نمونده ، راهی نداری ، بیرون دانشگاه صداش کردم و بردمش یه گوشه و بهش گفتم ...
<وای خدا >
گفت نه
<خدای من نگو نه >
گفتم چرا
گفت با کسی هستم و رابطه مون جدیه
فقط نگاهش کردم
فقط برای آخرین بار نگاهش کردم!!!
تو اون لحظه هر کاری کنی اشتباهه ... باید فقط نگاه کنی و به تموم لحظه های ترم های قبل فکر کنی به تموم رویاهایی که باهاش ساختی فکر کنی
تو یه حالت منگی بودم
یه خنده تلخ زورکی  زدم
و با حالتی التماس گونه سرم رو تکون دادم
و فقط تونستم بگم پس موفق باشید ...
همین !!!؟؟؟
الان من چیکار کنم؟!
دیگه نای هیچ کاری ندارم
هیچ هدفی ندارم
اگه قرار نبود برسم پس چرا عاشق شدم؟
دارم دیوونه میشم
اینکه دیگه نمی بینمش ...
وای خدای من...
وای
بعضی مواقع میگم اگه دو سال پیش با کسی نبود چی؟
اون موقع خودم آماده نبودم ولی شاید اون بود...
هزار تا اگه ی دیگه...
خدا... چرا آخه
واقعا دیگه نمیدونم چیکار کنم
صبح ها تا ظهر خوابم شب ها تا صبح بیدار
بعد از ظهرام که فقط میگذره
انقد احمق نیستم فکرم بره سمت کارهای احمقانه
ولی حس نبودش
حس اینکه تا آخر عمر دیگه مال من نیست
حس اینکه دیگه تا لحظه مردنم نمیبینمش داغونم میکنه
همین کاری که تا الان کرده


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)