سلام

خجالت میکشم سوالم رو مطرح کنم ولی باز اینجا رو بهترین محل برا مطرحش میدونم .

من سه ساله ازدواج کردم خدا رو شکر همسر خوب و کاری دارم . یه کم اخلاقش تنده ولی با هم جوریم و همدیگه رو دوست داریم . منتهی همسرم زیاد با محبت نیست منم تو شهرشون غریبم و شهرشون ترکه و برا من صحبت و ارتباط یکم سخته با مردم . مشکلم این جاست که با اینکه همسرم رو خیلی دوست دارم و هیچ ایرادی توش نمیبینم ، ولی من بعضی وقت ها که بعضی از آقایون رو تو محیط کارم میبینم که بهم توجه دارن فکرم مشغول میشه . منو همسرم با هم و کنار هم کار میکنیم .

من سعی میکنم اصلا به کسی نگاه نکنم و حتی جواب سلام مراجعینی که یه کم رفتارشون بده رو ندم . منتهی دوباره اگه جایی بیرون ببینم شون شدیدا تپش قلب میگیرم و فکرم درگیر میشه . من اصللا در همسرم مشکلی نمیبینم که عقده ای شده باشم ولی واقعا نمیدونم مشکل جنسی چیزی دارم .

۲۶ سالمه ، روزی با چهل پنجاه یا بیشتر مراجعه کننده سر کار دارم . امروز دیگه رفتار کسی انقدر رفته تو مغزم اعصابم رو بهم ریخته .امروز چیزی میخریدم گفتن نداریم یا میارم محل کار یا مغازه نزدیک میذارن . یا کسایی که هی نگام میکنن دوباره اینطور میشم میخواستم بدونم خانومای  دیگه هم اینطورن با توجه به اینکه من متاهل هستم . بچه ۱۷ ساله که نیستم .


مرتبط :

دوستی با مرد متاهل

از این که با یک مرد متاهل در ارتباطم عذاب وجدان دارم

ارتباط پیامکی خانم متاهل با یه مرد غریبه

دوستی مرد متاهل با زن متاهل به چه دلیل ؟

در مجردی ، باعث جدایی یه خانم متاهل شدم

عاشق مرد متاهلی هستم که شرایط ازدواج با هم رو نداریم

دوستی ساده م با یه مرد متاهل به یه رابطه ی عشقی تبدیل شده

متاهلم ، چطور جلوی تماس های دوست پسر سابقم رو بگیرم ؟

خانمی متاهل هستم که برای سرگرمی چت می کنم

سرنوشتم اینه که با رئیس متاهلم ازدواج کنم ؟

کارفرمای متاهلم بهم پیشنهاد دوستی داده


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)