سلام 

23 سالمه...

دو تا خواستگار دارم.عقلم پیش یکی گیره، یعنی یکیش رو خیلی قبول داره ولی بعضی رفتارهاش به دلم نمیشینه...

ولی دلم پیش اون یکی خواستگاره عقلم قبولش داره ولی نه در حد اولی ولی رفتاراشو بیشتر دوس دارم

خیلی درگیرم همه میگن اولی بهتره علاقه بعدا به وجود میاد ولی من میلی بهش ندارم...اینم بگم که با اونی ک دلم پیششه زودتر آشنا شدم و اون انتخاب اولم بود دومی یهویی پیداش شد...

باید خیلی زود تصمیم بگیرم تقریبا همه چی دست به دست هم داده تا اولیو انتخاب کنم ولی خودم خیلی میترسم ....به نظرتون دارم کار درستو میکنم؟ شما جای من بودین چی میکردین؟؟

اینم باز بگم زیاد وقت ندارم باید زود تصمیم بگیرم ...

مرتبط:

تا حالا به دختری اینقدر علاقه مند نبودم که به خاطرش هر کاری بکنم

عقل ، احساس ، عاشقی !

نمیدونم به عقلم گوش بدم یا دلم !؟

برای ازدواج به حرف دل باید گوش کرد یا عقل ؟

من نمیدونم با عقلم تصمیم بگیرم یا با دلم ؟

بدجوری بین عقل و احساس، و دین و عرف گیر افتادم

بین عقل و احساسم جنگه

یه اوقاتی هست که آدم بین دل و عقل گیر میکنه

در انتخاب شوهر آینده به حرف دلم گوش کنم یا عقلم ؟

دارم سر دو راهی عقل و احساس قرار میگیرم؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)