سلام

با توجه به اینکه اخیرا شاهد هستیم تو این وبلاگ پست ها و نظرات تبلیغ کننده حجاب و چادر رو به افزایش داره میره، باید یاد آوری کنم که مراجعین به این وبلاگ اکثریت مطلق یا تحصیلات دانشجویی دارن و یا دانشجو هستن و زنان و مردان بی سواد و کم سواد روضه های بیست سال پیش نیستن.

پس قطعا هیچ چیز رو بدون دلیل کافی قبول نمیکنن . شما واقعا فکر میکنید تا حالا چند کم حجاب یا بی حجاب با خوندن نظرات و پست های این وبلاگ متحول و محجبه شدن ؟

قطعا شما هم واقعیت رو میدونید. پس بیاید به جای اقدامات بی ثمر صدا و سیما گونه که فقط بگیم حجاب خیلی خوبه و بدحجابی خیلی بده در حالی که جوان امروزی می پرسه چرا و جوابی بهش داده نمیشه ، بیاییم بصورت مستند، مستدل و با ذکر مثال از حجاب دفاع کنیم تا به نتیجه برسیم.

مثلا بیایید بگید حجاب فلان نتیجه رو داده . اونایی که حجاب داشتن به فلان چیز رسیدن که بی حجاب ها نمیرسن. از نتایج مخصوص حجاب بگید.

اما باز هم یادآوری میکنم که کاربران اینجا تحصیل کرده اند یه توضیحات نیارین که بخندن و بگن اینکه بر عکسش هم هست! مثلا نگید حجاب باعث تحکیم خانواده است. که همه میشناسیم چه بسیار زوج هایی که اعتقادی به حجاب ندارن و چقدر خوشبختن و چه بسیار زنان چادری سرگردان در دادگاه های خانواده.

نگید حجاب آمار ازدواج رو بالا می بره که شما رو ارجاع میدن به سایر کشور های مسلمان ترکیه مالزی کشورهای عربی که انواع لباس ها وجود داره و ازدواج هم فراوان .

خلاصه به جای آب تو هاون کوبیدن فکر تغییر باشیم. با این مسیر که میریم به هیچ نتیجه ای نمیرسیم.


بیشتر بخوانید ...

نمیدونم بعضی ها آیا چیزی از جنگ نرم نشنیدن؟

نشون بدیم که جنگ نرم رو هم با افتخار پیروز میشم

جنگ نرم و تغییر معیارهای ازدواج بعضی از جوانان ایرانی

داستان جنگ نرم چیه ؟

داستان جنگ نرم ( 2 )

تجربه های یک پسر ۱۸ ساله از اثرات جنگ نرم

مقدمه آقا محمدطاها در مبحث جنگ نرم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) جنگ نرم ( آتش به اختیار ) (۶۲ مطلب مشابه) مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)