سلام

بعد از جنگ 8 ساله که صدام به نمایندگی از آمریکا و ... بر ما تحمیل کرد ، متفکران اون ها به این نتیجه رسیدند که نمیشه با جنگ سخت ( با اسلحه و ... ) بر ما پیروز بشن ، برای همین جنگ نرم رو آغاز کردند که ابتدا نقاط قوت ما رو تضعیف کنن ، همون نقاط قوتی که مانع از پیروزی اونا در "جنگ سخت " شد . اون نقاط قوت ایمان و اعتقاد به خدا ، الگو بودن اهل بیت علیهم اسلام و ... بود ، اون ها تصمیم دارن بعد از این که اهداف شون در جنگ نرم محقق شد دوباره جنگ سخت رو آغاز کنن .

برای این که نظم زندگی ما به هم بخوره و نقاط قوت مون رو تضعیف کنن ، یه تهاجم همه جانبه ای آغاز شد که اهداف مختلفی رو دنبال می کرد و میکنه !

روش و اهداف جنگ نرم  به طور خلاصه :

1 - شروع کردند به تبلیغ بد حجابی ، سانت به سانت حجاب رو به عقب بردند . اون ها دقیقا می فهمیدند که دارن چکار می کنن ولی عده ای فقط به ظواهر توجه کردند و آینده رو ندیدند .

رسانه ها رو پر کردند از استدلال ها و شعارهای به ظاهر قشنگ ، تا خانم ها رو راضی کنن چادر رو کنار بذارن و روسری ها رو کم کم به عقب ببرند ، اونا حق خودشون می دونستن که آزاد باشند و به پسران هم میگفتند که اگه ناراحتی نگاه نکن ، چرا من باید برای راحتی تو خودم رو محدود کنم ؟!

اون خانم ها غافل از این بودند که این جواب ها رو به کسانی دارن میدن که می خواستند مثل حسین فهمیده ها و بهنام محمودی ها ایمان شون رو حفظ کنند تا در مواقع ضروری خودشون رو فدای همون دختران بکنن ! جامعه امروز توانایی پرورش چند حسین فهمیده رو داره ؟!

دشمن اون قدر که نگران تعداد حسین فهمیده های جامعه ی ماست نگران تعداد موشک های ما نیست ! اون قدر که نگران امدادهای غیبی زمان جنگه ، نگران افزایش قدرت نظامی ما نیست . چون اون چیزی که در جنگ هشت ساله به ما کمک کرد تا جلوی بیش از 40 کشور بایستیم ، فقط ابزار آلات نظامی ما نبود ، بلکه حسین فهمیده هایی بودند که توانایی جذب امدادهای غیبی رو داشتند .

پس دشمن دقیقا روی نقطه حساسی دست گذاشته ، و متاسفانه باید بگم که حقیقتا زده به هدف !!! یه پسر که به بلوغ جنسی رسیده ، به بلوغ عقلی نرسیده که غریزه ی جنسی خودش رو مدیریت کنه ، در نتیجه در جامعه تحریک میشه و در رسانه ها هم که تکلیفش مشخصه ، اون وقت چنین پسرانی می تونن به درستی رشد کنن ؟!

خانمهای محترمی پوشش تحریک کننده دارید ، اون پسر 15 ساله ی که توی خیابون به شما نگاه می کنه و تحریک میشه ، قرار بر اینه که اگه روزی دشمن خواست به شما دست درازی کنه ، همون پسر و پسرانی مثل اون جلوش رو بگیرن . افرادی از جنس همون پسران الان دارن در مرزها و 1000 کیلومتر خارج از مرزها ، برای امنیت شما و برای این که دست تکفیری ها بهتون نرسه دارن جانفشانی می کنن .

انتظاری که از شما خانم ها برای حفظ امنیت خودتون و امنیت کشور وجود داره اینه که با حجاب تون کمک کنید تا هزاران حسین فهمیده تربیت بشن .

این که دستان کثیف یه تکفیری شما رو لمس نکنه ارزش اینو نداره که پوشش تحریک کننده رو کنار بذارید . دقت کنید که عرض کردم از شر پوشش تحریک کننده بگذرید ، نگفتم چادر بپوشید . با مانتو هم میشه تحریک کننده نبود .

2 - فهمیدند که اعتقاد به ائمه علیهم السلام در جنگ تحمیلی نقش پر رنگی داشت . در نتیجه شبکه ها و سایت های مذهبی وهابی و شبکه های به ظاهر شیعی رو ایجاد کردند . یکی از ماموریت های این کانال ها ، شبهه افکنی در مورد ائمه علیهم السلام و مخصوصا قیام عاشورا بود تا اعتقاد مردم به ائمه علیهم السلام رو تضعیف کنن . دشمن فهمید که حقیقتا محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته ، فهمید که منشاء امدادهای غیبی زمان جنگ از کجا نشات می گرفتند . نذاریم امام حسین حقیقی رو از ما بگیرن و یه امام حسین تقلبی بهمون بدن ! اگه شبهه ای در مورد عاشورا به گوش مون رسید قبل از این که اونو برای یه شخص دیگه بیان کنیم باید بریم از یه فرد مطلع بپرسیم که جریانش چیه .

3 - از طرف دیگه با قاچاق کالا اقتصاد ما رو تضعیف کردند ، نتیجه ی این کار افزایش بیکاری جوانان و مخصوصا پسران بود . این پسران بیکار مواجه شدند با جامعه ای که حجاب در اون بد شده ، تحریک شدن توسط رسانه ها رو هم بهش اضافه کنید . بخشی از جوون ها این طوری در حال تلف شدن هستند .

4 - سخت ازدواج کردن رو میشه یکی دیگه از اهداف جنگ نرم بر شمرد . از جا انداختن رسم و رسومات غلط ، چشم و هم چشمی ، ظاهر پرستی و ... بگیر تا تغییر معیارهای ازدواج .

چرا الان درصد دختران دانشجو از پسران دانشجو بیشتره ؟! لعنت بر کسی که با تحصیل و پیشرفت تحصیلی و فکری خانم ها مخالف باشه !!! ( اینو گفتم که نگید با تحصیل خانم ها مخالفم ! ) می خوام بگم که چه کلاه گشادی سرمون رفته !

درصدی از جمعیت پسران به این نتیجه رسیدند که با تحصیل در دانشگاه نمیشه به شغل رسید ، در نتیجه تحصیل رو کنار گذاشتند و رفتند دنبال کار آزاد . به این ترتیب راه برای ورود بیشتر دختران به دانشگاه هموار تر شد . عده ای از اون پسران با مدارک تحصیلی پایین صاحب شغل شدند و دختران که تا دکترا ادامه تحصیل دادند .

بالاخره اون پسران و این دختران در بحث ازدواج روبروی هم قرار گرفتند . آیا دختران تحصیل کرده حاضر به ازدواج با این پسران شاغل ولی با مدرک پایین خواهند شد ؟

اونایی که در جریان وضع پسران بودند ولی دختران رو به ادامه تحصیل تشویق می کردند الان دقیقا کجا هستند ؟! آیا نمی دونستن که روزی چنین شرایطی ایجاد خواهد شد ؟!

دیدید که پازل های جنگ نرم چطور کنار هم قرار گرفتند ؟! آیا این همه هماهنگی در حوزه های مختلف اتفاقیه ؟! الان عده ای ممکنه بگن پس مسئولان کشور این وسط چکاره اند ؟! لطفا پای مسئولین رو به بحث باز نکنید ، چون در این نوشتار سعی شد نقش عملکرد مسئولین بررسی نشه .

موفق باشید


مرتبط با جنگ نرم:

مقدمه آقا محمدطاها در مبحث جنگ نرم

نمیدونم بعضی ها آیا چیزی از جنگ نرم نشنیدن؟

نشون بدیم که جنگ نرم رو هم با افتخار پیروز میشم

جنگ نرم و تغییر معیارهای ازدواج بعضی از جوانان ایرانی

داستان جنگ نرم (2)

تجربه های یک پسر ۱۸ ساله از اثرات جنگ نرم

با چادری ها نگرد خراب میشی !!!



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جنگ نرم ( آتش به اختیار ) (۶۲ مطلب مشابه) مطالب محسن نجفی (۱۴۰ مطلب مشابه)