با سلام و وقت بخیر
من اکثرا خواننده خاموش این سایت هستم و گاه گداری نظر میدم. اما به طور تقریبی در هر چند پست، یه پست تکراری بر میخورم مبنی بر اینکه خانم گفته همسرم رفتارش عوض شده دیگه مثل سابق دوستم نداره. یا حتی بهم گفته که به خاطر اندامت دوستت ندارم در حالی که من اندام جنسی زیبایی دارم. چهره مم زیباست و  ...
در جای دیگه آقا پسری گفته که در آستانه ازدواج هستم، و آلت من کوچیکه و از خانمای سایت نظر خواسته که شما همچین سایزی رو می پسندین و با همچین آقایی ازدواج می کنین.
جای دیگر سوال شده و خیلی هم تکراری، دختر مجرد می پرسه که من رنگ  واژنم تیره است و یا لبه های واژنم خیلی بیرون زده است و این منو خیلی نگران کرده. می ترسم ازدواج کنم و همسر آینده م اینو نپذیره و سوالاتی از این قبیل .
کلا برداشتی که میشه از این پست ها داشت اینه که ازدواج کلا داره حول محور مسایل جنسی میچرخه.  و مثال واضح برای صحت این گفته ام ، پسر ۱۷ساله ایه که میگه فشار جنسی رومه ولی شرایط ازدواج و ندارم . یعنی این نوجوون فقط داره از بعد جنسی به قضیه نگاه میکنه. آیا آمادگی و پختگی کامل برای زندگی مشترک و داره ؟ نداشته باشه، اصلا مهم نیست؟ نیاز جنسی کافیه دیگه .چرا ؟ پس بقیه ابعاد ازدواج کجا رفت؟

کمی منطقی تر به قضیه نگاه کنیم. وقتی به دوره های قبل برگردیم به زمانی که پدر و مادرای ما ازدواج کردن ،مگه حرفی از اندام جنسی و سایز سینه و باسن مادرا و اندازه آلت پدرای ما بود که بترسن طرف می پسنده یا نه ؟!
یعنی میتونه علت این نوع اندیشه و تفکر  امروز ما رسانه ها و شبکه ها و ماهواره و ... باشه؟  اگه این طور باشه که دختر پسرای عزیز ایران بدونید که دشمن تو این قسمت از جنگ نرمی که به راه انداخته موفق شده . اینکه جوون ایرانی با دیدن فیلم های پورن و برنامه های ماهواره، اندام همسرشو مثل فلان کس بخواد یا دیدش به ازدواج فقط و فقط دید جنسی باشه و بس نشون میده که دشمن ماموریتش رو خوب داره انجام میده.
و اگه این طور باشه که ، دشمن به همین راحتی وارد حریم خصوصی مون شده و بنیان محکم خانواده رو نابود کرده. ما خودمونو به خواب زدیم. چرا که خوابیده را می شود بیدار کرد ، اما به خواب زده را هرگز.
به خودمون بیاییم.

مرتبط با جنگ نرم:

مقدمه آقا محمدطاها در مبحث جنگ نرم

نمیدونم بعضی ها آیا چیزی از جنگ نرم نشنیدن؟

نشون بدیم که جنگ نرم رو هم با افتخار پیروز میشم

داستان جنگ نرم چیه؟

داستان جنگ نرم (2)

تجربه های یک پسر ۱۸ ساله از اثرات جنگ نرم

با چادری ها نگرد خراب میشی !!!



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) جنگ نرم ( آتش به اختیار ) (۶۲ مطلب مشابه)