سلام
من یکی از نجات یافته های سالای قبلم  :)))
یکی دو سال پیش یه رابطه در حد اس ام اس با یه پسری داشتم که خیلی بهش عادت کرده بودم اما عاشقش نبودم....فکرمو زیاد مشغول میکرد......دو سه روزی اینجا سرش بحث کردیم :)))  یادش بخیر
همون زمان سیمکارتمو عوض کردم و چسبیدم به درس...درسمم بد نیست....جمعه ای که گذشت کنکور دادم.......خدا کنه به نتیجه دلخواهم برسم...شماهم دعا کنید

اسم سایتو هم یادم نبود خیلی گشتم حتی سوالی که اون زمان پرسیدم رو هم پیدا کردم ولی نتونستم نظر بدم.. این شد که اومدم اینجا ...

تازگیا تو خیابون که راه میرم خیلی متاسف میشم.... میبینم که این روابط روز به روز داره عادی تر میشه واسه مردم....دیگه دیدن دختر پسرای خوشگذرون کاملا عادی شده
حتی اکثر دبیرا برای اینکه کلاس درسشون خسته کننده نشه از شوخی هایی با این موضوعات استفاده میکنند و می بینم که خیلی هم نتیجه میگیرند و بچه ها استقبال میکنن... یا حتی تو کتاب های کمک آموزشیشون به همون هدف شوخی هایی رو مینویسن که حتی بعضی وقتا من خجالت میکشم وقتی میخونم!!!!
تو تاکسی که میشینم میبینم دختری با مانتو مدرسه با پسر دیگهای سوار میشن..چه راحت  بدون توجه به ما حرفاشونو میزنن و کلی سروکله هم میکوبن!!حتی همدیگه رو میزنن!!!
میرم کلاس زبان وقت نماز اجازه میگیرم برم نماز خونه....صدای دختری ک کنارم نشسته و داره سر اینکه اون خوشگلتر و قدبلند تره یا دوست پسرش تلفنی بحث میکنه حواسمو پرت میکنه....
من نمیدونم این آدما چیزی از جنگ نرم نشنیدن؟؟؟ نمیفهمن چه بلایی داره سرمون میاد!!!!واقعا متوجه نشدن تو این چند سال چقدر جامعه مون تغییر کرده...چقدر پوشش ها تغییر کرده....الان دیگه من بگم نماز میخونم تعجب میکنن....من بگم دوست پسر ندارم تعجب میکنن!!!برعکس شده!!!
این چیزا رو که میبینم خیلی ناراحت میشم...ولی کاری از دستم برنمیاد
متاسفانه...
-----------------------------------------------------------
راستی یه چیزی چن وقت پیش دوستم گفت نمیدونستم چی جواب بدم بهش ...خیلیا هستن که به قولی چشمشون دیگه سیر شده....یا مدت زیادی خارج زندگی کردن یا از خانواده های راحتی بودن که دیگه دیدن دختر سرلخت یا آستین سه ربع یا کوتاه خیلی واسشون عادی شده.....مگه هدف از حجاب تحریک نشدن جنس مقابل نیست... خب این جنس مقابل اینطوریه . با این چیزا تحریک نمیشه...  حتی گاهی خودش هم میگه جلوی من راحت باشین!!!!
بنظرتون حجاب نکردن جلوی این ادما به بهونه ی اینکه عادت دارن درسته؟

خیلی ممنون. پیروز و سربلند باشید
هیچ وقت اداره ی این سایت رو رها نکنید


مرتبط با جنگ نرم:

مقدمه آقا محمدطاها در مبحث جنگ نرم

نشون بدیم که جنگ نرم رو هم با افتخار پیروز میشم

جنگ نرم و تغییر معیارهای ازدواج بعضی از جوانان ایرانی

داستان جنگ نرم چیه؟

داستان جنگ نرم (2)

تجربه های یک پسر ۱۸ ساله از اثرات جنگ نرم

با چادری ها نگرد خراب میشی !!!



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جنگ نرم ( آتش به اختیار ) (۶۲ مطلب مشابه)