تجربه پسر ۱۸ ساله ؟!
آره عجیبه ، اما تعدادی از ما نوجوون ها در موقعیت حساسی بزرگ شدیم و بهمون بی توجهی شد
میخوام از اتفاقاتی که بر سر من سرازیر شد ، و ناخواسته دچار هویت دو گانه شدم براتون بگم . امروزه خودتون شاهدید که رسانه ها و شبکه های مجازی چقدر زیاد شدن ، حتی کسی اگه بگه حرف ما توهم توطئه هست نمیتونه تاثیر جنگ نرم رو انکار کنه ، متاسفانه جامعه مون ، حداقل بخشی از جامعه سمت انحطاط رفته ، الان براتون چند مورد از تجربیات خودمو میگم ؛

نخستین باری که با اینترنت آشنا شدم ۱۳-۱۴ سالم بود ، روح معصوم و در آستانه بلوغم فکر میکرد همه مثل خودش بی آزارند ، بخاطر غفلت والدین و کنجکاوی های طبیعی ، به سمت فیلم ها و عکس های نادرست کشیده شدم ، جدا از اون که سه سال وقتم رو تلف کرد دچار افت تحصیل شدم و البته پرخاشگری شدید .

اصطلاحا " پدرم در اومد " تا بتونم خود ارضایی رو ترک کنم و الان نزدیک یکساله که ترک کردم ، اما مشکلات به همین جا محدود نمیشد ، بخاطر فضای کثیف اینستاگرام " بد بین " شدم ، بخاطر متن های عاشقانه و تخیلی " خیال پرداز " شدم ، بخاطر فیلم های ترکی و موزیک ویدیو های غربی " توقعم بالا رفت " و تو این سه سال ، به خصوص از اواخر پانزده تا اواسط هفده سالگی با دخترا چت میکردم .

یعنی عملا از واقعیت دور شدم ، منزوی شدم و بار ها به افسردگی دچار شدم ، حالا باز جای شکرش باقیه زود با این وبلاگ آشنا شدم ، سمت دوستی با دختر ، سیگار ، مشروب ، رفیق بازی نرفتم و خوشبختانه امسال برای کنکور خیلی خوب خوندم ، اما باز اثراتش رو ذهنم هست ، مثلا فکر میکنم همه دخترا دوست پسر دارن ، یا فکر میکنم همسرم باید مثل خواننده های آمریکایی جذاب باشه.

میدونم فکرم اشتباهه ، ولی اینا اثرات غیر ارادی اینجور چیزاست ، به قضاوت ها هیچی کار ندارم ، کسی هم که بخواد منکر بشه و بگه بستگی به جنبه هر کس داره رو هم دروغگو میدونم ! یه نوجوون جنبه اش کجا بود ؟ جنبه رو کسی داره که شکست خورده باشه و تجربه کسب کرده باشه ، حالا میفهمم چرا میگن " سعی کنید حتی موقعیت گناه فراهم نشه " و البته به زندگی برگشتم .

مجدد همون پوست شفاف و چشمای با نشاط رو پیدا کردم ، تو جامعه حاضر شدم ، و برای آینده ام برنامه دارم ، تمنا میکنم حواس تون به فرزندان تون باشه ، و هر چیزی هم ارزش امتحان کردن نداره .

اللهم عجل لولیک الفرج


مرتبط با جنگ نرم:

مقدمه آقا محمدطاها در مبحث جنگ نرم

نمیدونم بعضی ها آیا چیزی از جنگ نرم نشنیدن؟

نشون بدیم که جنگ نرم رو هم با افتخار پیروز میشم

جنگ نرم و تغییر معیارهای ازدواج بعضی از جوانان ایرانی

داستان جنگ نرم چیه؟

داستان جنگ نرم (2)

با چادری ها نگرد خراب میشی !!!



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) جنگ نرم ( آتش به اختیار ) (۶۲ مطلب مشابه) مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه)