سلام

من حدود یکسال و خورده ای هست که با خانواده برتر آشنا شدم. آدم وقتی میاد اینجا و پست ها رو دنبال میکنه و نظرات رو میخونه یه جورایی دیگه وابسته میشه که دنبال کنه مطالب و نظرات رو. وبلاگ مطالب مفید داره...اما ...

اما مطالب غیر مفید بسیار داره.آدم وقتی نظرات رو میخونه... دیدش نسبت به خیلی مسائل عوض میشه...حتی خیلی ها به صراحت اومدن گفتن که با خوندن نظرات از ازدواج میترسیم یا پشیمون شدیم... خیلی ها اومدن اینجا و اعتماد به نفسشون رو از دست دادن... خیلی ها اومدن اینجا و نسبت به خیلی مسائل حساس شدن ... ،بعضی وقتا که بعضی پست ها رو میخونم...اصلا میمونم توش.. ماتم میبره...طرف کم مونده بابت کج بودن شکل ناخن شصت پاش خودکشی کنه ... .مردم رو چه چیزایی حساس شدن...آدم معیار و نظرات مردم رو میخونه دیدش نسبت به خیلی چیزا عوض میشه.

یکی پست میذاره که من خیلی درازم... همه میان میگن به به و چه چه... اتفاقا مده ...یکی میاد میگه من کوتاه یا متوسطم... همه میان میگن به به و چه چه.. .اتفاقا بغلی و ظریف خوبه.سفید... سبزه... لاغر... چاق... کوتاه ... بلند... بور... چشم و ابرو مشکی ...موی پر پشت...کم پشت... سایز سینه بزرگ ... کوچیک... باسن گرد ... پهن... خانومم فلانه... شوهرم بهمانه... بسه... تو رو خدا بسه.
دیگه نمیام...من دختری هستم که تا قبل از اینکه بیام اینجا...اعتماد به نفس زیادی داشتم.اما اینجا اعتماد به نفسم نسبت به قبل کمتر شده.من دختری هستم که تو فامیل و در مردم خواستگار های بسیاری دارم... و جز دختران زیبا و خوب محسوب میشم.اما اینجا اعتماد به نفسم کم شده.
فک میکنم این فضای مجازی... با واقعیت تفاوت بسیاری داره... چون چیزی که به واقع من در دنیای واقعی میبینم به هیچ وجه مطابق دنیای مجازی نیست.بخاطر آرامش فکر و روحم هم که شده... دیگه نمیام اینجا.
خیلی هم وابسته شدم...اما آرامش خاطر میخوام. آرامش فکری میخوام. میخوام به زندگی از دید دیگری نگاه کنم... نه نگاهی که کاربران خانواده برتر دارن.برای همه آرزوی موفقیت میکنم.

مرتبط:

خاطره ی خانم " نارنجی " درباره خانواده برتر

کاربران وبلاگ خانواده برتر بر روی میلیون ها ایرانی تاثیر می گذارند!

من به شخصه از خانواده برتر آسیب دیدم

ترک خانواده برتر براتون چقدر سخته؟

خانواده برتر چه تاثیری رو زندگیتون گذاشته؟

واقعا هدف خانواده برتر چیست؟

چگونه با وبلاگ خانواده برتر آشنا شدید ؟

وبلاگ خانواده برتر نظرم رو در مورد ازدواج عوض کرده

به خانواده برتر اعتیاد پیدا کردم

با خانواده برتر هم افسردگی گرفتم، هم بدبین شدم

عمل کردن به نوشته های خانواده برتر سخته ؟

فضای خانواده برتر هیچ شباهتی به دنیای بیرون نداره ؟!

تو حرم امام رضا (ع) برای خانواده برتری ها حدیث کسا خوندم

پسرهای خانواده برتری یا از مریخ اومدن یا دروغ میگن !

دقیقا دنبال چه موضوعی بودید که سر از خانواده برتر در آوردید ؟

خانواده برتر نابود کننده ی تصورات رویایی و خیالی از ازدواج است !

در حق همه خانواده برتری‌ ها نماز حاجت خواندم و دعا کردم

کمک های ما به دیگران در خانواده برتر مورد رضای خداست ؟

با کمک خانواده برتری ها الان حال خیلی خوبی دارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)