سلام به همراهان خوب خانواده برتر 

من نویسنده پست چگونه دلم رو به خدا متصل کنم‌ هستم ، اومدم با کلی خبرهای خوب ، حق با شما بود ، من هنوز حساب باز نکرده بودم اما میخواستم از اون حساب برداشت کنم .  

از اون شبی که پستم اینجا منتشر شد و نظرات دوستان رو دیدم خیلی با خودم فکر کردم و در نتیجه کمک های شما دوستان اول یک توبه درست و حسابی کردم (محکم) ، بعدم شروع کردم نماز هام رو اول وقت خوندن ، درسته مدت زیادی نیست که دارم نمازهام رو میخونم اما الان خیلی حال خوبی دارم قلبم مالامال از عشق خدا و ائمه هست ، الان دیگه با تموم وجودم حس میکنم که خدا و ائمه دارن به سمتم میان .  

شاید باورش سخت باشه براتون اما الان خیلی ذوق دارم برای نماز خوندن .شبیه بچه ای شدم که تازه آغوش مادرش رو پیدا کرده ، از ۲ دقیقه قبل از اذان آماده ام ، وقتی نماز تموم میشه دلم نمیخواد از سجادم دل بکنم انگار یک آرامش عمیقی رو تجربه میکنم که تا حالا تجربه نکردم.

یه کم دیگه هم میخوام شروع کنم نماز قضاهام رو به جا بیارم ، بچه ها هدفم از این پست این بود که شما رو در شادی و آرامش خودم سهیم کنم و بهتون بگم حرف هاتون خیلی بهم کمک کرد ، برای تک تک اعضای خانواده برتر آرزوی تجربه این حس آرامش و اشتیاق رو دارم . 

ان شاء الله همگی حاجت روا بشید و شاهد شادی هاتون باشیم ، همه شما رو به خداوند مهربان میسپارم 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) نماز خواندن (۷۷ مطلب مشابه) خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)