سلام به همه دوستان.

من چند ساله ازدواج کردم و همیشه وقتی مجرد بودم فکر میکردم ایمان و اخلاق خوب برا زندگی کافیه! اما الان میفهمم اشتباه کردم. چون میبینم مسایل جنسی 50 درصد رابطه رو تشکیل میده. همسرم سرده و من بسیار گرمم. و اون نمیتونه به من لذت بده. به همین خاطر حتی تصمیم به طلاق دارم. لطفا شما اشتباه منو نکنین و قبل ازدواج درباره مزاجتون با هم صحبت کنید.البته با حفظ حرمت!


مرتبط:

ازدواج موجب رشد و تعالی اخلاقی میشه؟

شوهر بد اخلاقم رو عاشق خودم کردم

پول، زن و شوهر رو از نظر اعتقادی و اخلاقی به هم نزدیک می کنه؟

اخلاق به تنهایی میتونه یه زندگی عالی بسازه؟

ممکنه زن آیندم از اخلاق خوبم سو استفاده کنه ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)