سلام     

خانوما جواب بدن لطفا

من پسر 22 ساله هستم همیشه در خیالم تصور میکنم که اگه زن گرفتم همیشه با خانومم مهربون باشم و همیشه ابراز علاقه کنم و دست نوازش براش داشته باشم و به احساساتش احترام بذارم و باهاش خیلی  مهربون باشم همیشه آغوشم براش باز باشه و هر وقت ناراحت یا غمگین بود تو آغوشم بگیرمش و نوازشش کنم تا آروم بشه .

آیا این رفتار ها باعث میشه که زن آیندم از اخلاق خوبم سو استفاده کنه بهتر نیست این ها رو ازش مخفی کنم ؟


مرتبط:

ازدواج موجب رشد و تعالی اخلاقی میشه؟

شوهر بد اخلاقم رو عاشق خودم کردم

پول، زن و شوهر رو از نظر اعتقادی و اخلاقی به هم نزدیک می کنه؟

اخلاق به تنهایی میتونه یه زندگی عالی بسازه؟

آیا ایمان و اخلاق خوب برای زندگی کافیه ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)