سلام.

من خواستگارانی دارم که همشون از وضع مالی بسیار خوبی برخوردارند یعنی تا حالا خواستگارام از نظر مالی مشکلی نداشتند (خونه ، ماشین، شغل پردرامد و .....)

ولی من بیش از انکه مثل بعضی از دخترا به پول طرف له له بزنم معیارام چیزای دیگه است مثل:

خوش خلقی ، صادق ،با محبت بودن، ایمان و تقوا، متین و باوقار، اجتماعی، با شعور و درک و فهم بالا، تحصیلات عالیه، با معرفت به زمانه خود و ولایی بودن، درستکار، اهل حلال و حرام باشه،  سنجیده رفتار کنه،با وفا و ...

من بیشتریم نمره رو به ویژگیهای بالا میدم و مثل خیلیا ادم ها رو با پولاشون نمیسنجم!!

با پولاشون تحویل نمیگیرم!!

به نظرم زندگی که توش هر دو زوجین بیشترین نقاط مشترک رو از لحاظ اعتقادی و اخلاقی داشته باشند اون زندگی براشون بهشت خواهد شد و اگه بلعکش باشه و از نظر فکری دور از هم باشند تو زندگی شکست خواهند خورد!

پول نمی تونه کسانی رو که از نظر اعتقادی و اخلاقی دور از هم اند رو به هم جوش بزنه به نظرتون این طور نیست؟!


میخواستم بدونم کاربران عزیز تا چه حد با نظرم موافقن؟


مرتبط:

ازدواج موجب رشد و تعالی اخلاقی میشه؟

شوهر بد اخلاقم رو عاشق خودم کردم

اخلاق به تنهایی میتونه یه زندگی عالی بسازه؟

ممکنه زن آیندم از اخلاق خوبم سو استفاده کنه ؟

آیا ایمان و اخلاق خوب برای زندگی کافیه ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)