سلام

من یه دختر محجبه هستم. ینی حتی یه تار موهام رو تاحالا نامحرم ندیده به طوریکه تو اقوام زیبایی حجاب من معروفه. مانتویی هستم و همه مانتو هام شیک و سنگین هست.روزه هم میگیرم.اما در خوندن نماز سهل انگار هستم.و این برگرده به یه خاطره از کودکیم که بعد از اون به نخوندنش عادت کردم.خیلی عذاب وجدان میگیرم.احساس میکنم که با نماز نخوندن فرقی با بد حجابا و یا بی حجابا پیش خدا ندارم.

تا حالا خدا خیلی بهم تو همه مراحل زندگی لطف داشته به طوریکه اکثرا بهم میگن خدا تو رو خیلی دوست داره.ولی خودم احساس میکنم خدا داره جواب کاری خوبمو همین دنیا بهم میده که اون دنیا یه راست برم جهنم.تا حالا خیلی تلاش کردم مثلا تا یه ماه میخونم اما بعدش...راستی تو یه خانواده نماز خون هم بزرگ شدم.و بقیه کار های که گفتم مثل حجاب و...اصلا به اجبار نبوده و با علاقه انجام میدم.یه راهکار و یا یه انگیزه قوی میخوام که بتونم نمازخوان بشم.


مرتبط :

یه جوری قانعم کنید باید نماز بخونم

نماز خوندن واقعا برای من سخته

فلسفه نماز از زبان استاد رائفی پور

چرا نمی تونم نماز بخونم؟

نماز خوندن چه فوایدی داره ؟

چطور نفرتم رو از نماز نابود کنم ؟

چرا نماز و روزه روی من تاثیر نداره ؟

چرا و چه جوری نماز بخونم ؟

دلم میخواد نماز خون بشم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) نماز خواندن (۷۷ مطلب مشابه)