سلام.

من می خواستم از شما فواید نماز رو بپرسم.

راستش من چند وقته دیگه نماز نمی خونم (علت اصلیش شک به مهربانی و عدالت خدا هستش ) حالا که با خودم فکر می کنم می بینم که هیچ فایده نماز رو آدم نداره فقط برای بهشت رفتن الزامی هستش.

مطلب هم زیاد خوندم مثلا یکی گفته بود نماز برای کبد خوبه!!! (بدون هیچ مدرک علمی)

لطفا از فواید کاربردی نماز در این دنیا بگید و اونرا هم با مدرک پشتیبانی کنید. 

راستی یک سری از خواص نماز هم فقط مختص به نماز نیست ( مثلا خیلی ها میگن که نماز یک جور مدیتیشن هست. در این حالت نماز به صورت اختصاصی این خاصیت را ندارد. )


مرتبط :

یه جوری قانعم کنید باید نماز بخونم

یه راهکار و یا یه انگیزه قوی میخوام که بتونم نمازخوان بشم

نماز خوندن واقعا برای من سخته

فلسفه نماز از زبان استاد رائفی پور

چرا نمی تونم نماز بخونم؟

چطور نفرتم رو از نماز نابود کنم ؟

چرا نماز و روزه روی من تاثیر نداره ؟

چرا و چه جوری نماز بخونم ؟

دلم میخواد نماز خون بشم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) نماز خواندن (۷۷ مطلب مشابه)