سلام وقت بخیر.

خانوم 21 ساله ای هستم و سه ساله ازدواج کردم و عروس سوم خانواده ی شوهرم هستم و یه فرزند ده ماهه دارم. برادر شوهر آخریم هم قراره هفته آینده نامزد کنه و زن بگیره. دختره 19 سالشه. دختر بدی نیست یعنی تا حالا ازش بدی ندیدم. اما یه خورده میترسم جاری بگیرم.

اما من هیچ وقت این حرفو باور نمیکردم که میگن عروسی که بعد از عروس بزرگتر میاد باعث حسودی عروس بزرگتر میشه. تا اینکه الان خودم موقعیتش پیش اومده میفهمم.

چون من که اون زمان که ازدواج کردم کوچکترین عروس از جاری بزرگام به حساب میومدم و خودم هم حس حسادت نداشتم بهشون { انصافی خیلی خانومن و خیلی مهربون ، همیشه مثل خواهر های بزرگترم میدونستم شون.}

اما نسبت به این عروس کوچیکه که میخواد بیاد حس جالبی ندارم. مدام به خودم میگم اگه بخواد سوسه بیاد یا اذیتم کنه و یا منو از چشم بقیه بندازه و بخواد جای منو بگیره یا بخواد تو زندگیم دخالت بکنه و زندگیم رو بهم بریزه چیکارکنم؟ اگه سرشت و ذاتش بد باشه چی؟

نمیخوام بگم همه ی جاری ها بد هستن ، اما همان طورکه خودتون میدونید دربین شون بد هم پیدامیشه ، همان طورکه خوب هم پیدا میشه.

* حالا میخواستم ازتون بپرسم تو اولین دیدار ها من باید چطور رفتار کنم که حساب کار دستش بیاد و نخواد با  شیرین زبونی جای منو سلب کنه؟......چه کار هایی باید بکنم وچه رفتارهایی باید انجام بدم که به جاری کوچیکم بفهممونم که اجازه ی دخالت تو زندگی شخصی منو نداره؟

حالا من باید چه طور رفتار کنم که برای جاری کوچیکم ، جاری خوبی باشم؟ راستش من از جاری کوچیکتر از خودم یه غول بزرگ بی شاخ و دم درست کردم و به همین علته میترسم زندگیم رو بهم بریزه.

لطف کنید کمک کنید و راه حل بدید.


مرتبط:

اقوام منو با جاری شاغلم مقایسه می کنن

از جاریم خوشم نمیاد، چه جوری تحمل کنم؟

در برخورد با جاری و خواهر شوهرم سیاست به خرج بدم؟

توی عروسی جاریم زشته لباس تکراری بپوشم؟

مامانم با جاری هاش رقابت داره سر جهیزیه دادن

مادر شوهرم بین من و جاریم فرق میذاره

چطور به شوهرم بگم که با جاریم سنگین تر برخورد کنه؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه) مسائل زنان (۱۸۵ مطلب مشابه)