سلام.

من خونواده شوهرم پرجمعیت هستن 9 تا بچه ان که نامزدم 3 پسره و جاریم دختر داییمه، که اصلا تو ازدواج ما دخالت نکرد حتی بهم زنگ نزد و تبریک هم نگفت. حسودیم میکنه ازم. اما من اصلا اینجوری نیستم. حتی خانواده م هم میان خونه مادرشوهرمم تحویل شون نمیگیره. ما دو تا بچه ایم.

اولش حال و هوای خونه شلوغ خوب بود اما الان میرم اون جا حوصله شون رو ندارم . نمیتونم جاریم رو تحمل کنم همه ش هست خونه مادر شوهرم.

حوصله ش رو ندارم نامزدم خیلی خوبه اما مادر شوهرم دوس داره اونجا زیاد باشم اما من دوست ندارم. از رفتارهای جاریم ناراحت میشم در حالی که من احترامش رو نکه میدارم و حتی تو جشن هم باهاش شوخی کردم بهم گفته هی من ازت بزرگترما 

خوشم نمیاد ازش چه جوری تحملش کنم...


مرتبط:

اقوام منو با جاری شاغلم مقایسه می کنن

پیش جاریم و خواهر شوهرم سیاست به خرج بدم؟

توی عروسی جاریم زشته لباس تکراری بپوشم؟

مامانم با جاری هاش رقابت داره سر جهیزیه دادن

مادر شوهرم بین من و جاریم فرق میذاره

نسبت به جاری جدیدم حس جالبی ندارم

چطور به شوهرم بگم که با جاریم سنگین تر برخورد کنه؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) ارتباط با خانواده شوهر (۶۴ مطلب مشابه)