سلام به همه شما خواهر برادرهای عزیزم .

ی سوال ازتون داشتم لطفا جوابمو بدین شما شده تا حالا دلتون بگیره؟ در این طور مواقع چیکار میکنید؟

من حدود یک سال و نیم میشه که دیگه اون دختر شاد و سرزنده سابق نیستم  اگه بدونید قبل از اون چقدر خوش بودم از آشپزی ، تفریح ،کوه ،درس ،شوخی ،مسافرت ،خنده،اینقدر خوش بودم که حتی به ترک دیوار هم میخندیدم  هر کی منو میشناخت آرزو میکرد جای من بود. هیچ وقت هم دوست پسر نداشتم و ندارم ولی الان هیچی خوشحالم نمیکنه از هر لحاظ که بگید تو زندگیم هیچ مشکلی ندارم هیچی .

ولی نمیدونم چیکار کنم خیلی دلم میخواد به روزهای سابقم برگردم ولی نمیتونم هرچه با خودم کلنجار می رم نمیشه .یک نفر (یک خانم ) بد جور قلبمو شکست طوریکه شاید باورتون نشه ولی من صدای شکسته شدن قلبمو شنیدم وحتی هنوزم قلبم تو سینم داره سنگینی میکنه.به نظرتون چیکار کنم ؟تو این مدت هنوز یک شب خواب عمیق نداشتم هنوز از ته دل نخندیدم حوصله هیچ کاری ندارم .لطفا بگید بنظرتون چیکارکنم دوست دارم به روزهای قبلم برگردم؟

مرتبط:

چطوری خودم رو خالی کنم وقتی ناراحتم؟

خیلی زود، افتضاح و وحشتناک عصبانی میشم

این بده که من دختر زود رنجی ام و زود عصبانی میشم؟

از دست خودم خیلی ناراحتم

از گریه کردنم و شکستن غرورم ناراحتم

با عصبانی شدنم ، نقطه ضعف میدم دست دیگران

موقع عصبانیت کاری می کنم که بعد پشیمون میشم

خیلی زود عصبانی میشم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
درد دل های دختران و پسران (۲۰۹ مطلب مشابه)