با سلام

من دختری هستم 28 ساله با اینکه از لحاظ های مختلف مانند ایمان و تحصیلات و هنر و اخلاق و زیبایی در حد نرمال هستم نتوانسته ام نیمه گمشده خود را بیابم و ازدواج کنم خیلی خواستگار داشته ام یا من و خانواده ام آنها را نپسندیده بودیم یا آنها ما را،پدرم و مادرم از زمانی که یاد دارم با هم قهر بوده اند و سازگاری ندارند با هم شرایط خانوادگی خوبی ندارم و در توانم نیست که در این جا توضیح بدهم،الان یه واسطه که معتبر هم هست به مادرم پیشنهاد یه خواستگاری رو داده که از هر لحاظی مناسب من هست ولی یه مشکلی داره که قبلا یه خانمی رو عقد کرده بود و قبل از ازدواج طلاق گرفته دوست مادرم که با خواهر این آقا دوست هست میگه اون خانمه بعد از ازدواج حجابش و عقایدش به کلی عوض میشه و بخاطر همین به تفاهم نمیرسن و از هم طلاق میگیرن

حالا من از شما دخترهای همسن خودم و بقیه سوالی دارم اگر جای من بودید قبول میکردید با این آقا صحبت کنید؟-فقط صحبت شاید به تفاهم نرسیدیم-اگه آره من خودم رو کوچیک نکردم؟و از پسرها سوالی دارم اگر من قبول کردم بنظر شما این آقا فکر نمیکنه من حتما یه چیزی کم دارم که چنین شرایطی رو قبول کردم؟

کمکم کنید واقعا شرایطی دارم که به هم فکری شما نیاز دارم ممنون


مرتبط:

فکرش رو هم نمیکردم یه خواستگار برام بیاد که سابقه طلاق داشته باشه

تجربه زندگی با مرد مطلقه

می خوام با مردی که قبلا ازدواج کرده ، ازدواج کنم

خواستگاری دارم که مطلقه است

ازدواج دختر با مرد مطلقه

خواستگاری دارم که قبلا در دوران عقد جدا شده

ازدواج با مردی که در عقد جدا شده


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)