سلام دوستان

امیدوارم حال همه تون خوب باشه، چندین ساله یه مشکلی برام پیش اومده، تعریف از خودم نمیکنم  من  خانواده ی سالم و خوبی دارم، توی درس هام هم خیلی زرنگ بودم، طوری که لیسانس چهار ساله رو توی سه سال بدون ترم تابستون ببا معدل عالی تموم کردم.

بعدش گفتم ارشدم بخونم الان سه ساله مثلا ارشد میخونم، سر جلسه امتحان سوالات برام انگار از مریخ اومده، تازه با نهایت تلاش درس میخونم اون وقت نزدیک امتحان میشه میگم چرا باید امتحان بدم پارسال هم ثبت نام کردم، ولی به هیچ وجه سر جلسه نرفتم.

خیلی هم آزمون استخدامی شرکت کردم، باز هم نشد قبول بشم، باز هم دو تا امتحان استخدامی رو ندادم. گریه میکردم من به هیچ وجه سر جلسه نمیرم. 

سرتون به درد اومد، حالا توی این چند سال در مورد ازدواجم هم همه فقط میپرسیدن از من و خانوادم دور دور بعدش اصلا جلو نمی اومدن. پوشش هم به روز هست ولی مانتو باز و ساپورت تنگ هم اصلا نمیپوشم، آرایش غلیظ نمیکنم. همیشه هم نماز میخونم و اینکه طلسم و جادو میگم حقیقت نداره. نظر شما چیه؟ 

هر جا هم برای مصاحبه میرم میگن تماس میگیریم ولی هیچ اتفاقی نمیافته. یه پسر عمه هم دارم به ظاهر در رفتار بهم محبت میکنه، چند ماهه که عمه م پاش رو از خونه مون قطع کرده، فکر میکنه من پسرش رو میخوام ازش بگیرم.

چرا با وجود تلاش در درس و داشتن خانواده خوب و وضعیت مالی پدرم جدا از شغل و تحصیل کسی نمیاد جلو برای خواستگاری؟ مدام هم در جامعه و انواع کلاس ها حضور دارم، در دیدم در کل. ایراد کارم کجاست ؟، چی کار کنم؟، قدرت خدا از همه چیز بالاتره ولی چرا من توی هیچ چیز موفق نشدم؟


مطالب مرتبط :

چه تغییری باید در زندگیم بدم که خواستگار داشته باشم؟

نکنه به خاطر جوش هام هست کسی منو نمی پسنده ؟

هر کس میشنوه که تا حالا اصلا خواستگار نداشتم باورش نمیشه

من اصلا هیچ خواستگاری ندارم

اون دختری که خواستگار نداره باید بره بمیره ؟

رک بگم خواستگار ندارم هر که میاد زنگ میزنه دیگه نمیاد

از خانوادم خجالت می کشم که با این سنم خواستگار ندارم

چرا خواستگار خوبی ندارم ؟

نمی دونم چرا اصلا خواستگار ندارم ؟

دلم خونه و اصلا خواستگاری ندارم!

چون چهره ام بچگانه است خواستگار ندارم ؟

چرا من خواستگار خوب ندارم؟

32 سالمه و تا حالا حتی یک خواستگار هم نداشتم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
موفقیت در زندگی (۱۲۹ مطلب مشابه) چرا خواستگار ندارم (۶۷ مطلب مشابه)