سلام

دختری هستم ۱۹ ساله ،۲/۵ است که با پسری رابطه دارم ( البته رابطه ی ما کاملا پاک است و بیشتر تلفنی و اس ام اسی است ، چون تقریبا ۲ ساعت باهم فاصله داریم ،و اون سرکار داره و من درس دارم ،تو این ۲/۵ ،یکی دو بار بیشتر همدیگرو ندیدیم، ( در ضمن پسر و خانواده اش را کاملا هم من و هم خانواده ام میشناسیم ،چون هم محلی هستیم،پسر از بچگی دوست نزدیک عموم هم بوده ،و کاملا از همه نظر تاییدش میکنه)

دلیل اینکه ۲ سال اول خانواده از رابطه ما اطلاعی نداشتن این بود که من سنم بره بالاتر و کنکورم رو بدم.

پسر ۱۰ سال ازم بزرگتره ولی من با این موضوع هیچ مشکلی ندارم ،چون کاملا همدیگه رو درک میکنیم،

چیزهایی توش دیدم که واقعا همون معیارهای من برای ازدواجه ، خلاصه اینکه من همه جوره میخوامش ،هم من و هم اون. از روی هوس هم نیست.

تمام داستانو دو هفته پیش برای خانواده ام تعریف کردم ،

ولی گفتن اصلا نه نه نه نه نه

اخه تعداد خواهراش زیاده ،گفتن نه ،خانوادش پرجمعیته ،پدر مادرش پیرن ،نه نه نه .

من واقعا نمیدونم چطور باید خانوادمو قانع کنم ،که جمعیت بالای خانواده واقعا برای من ،مسئله نیست ، 

من واقعا دوسش دارم هم خودش و هم جمعیت بالای خانواده رو، من چون از بچگی ،توی یه خانواده کم جمعیت بوده ام ،واقعا ارزوم الان داشتن ،یه خانواده پر جمعیته ،

چیز دیگه ام اینکه ،من فرزند اول خانواده ام و تک دخترم، به همین دلیل خانواده ام خیلی تو رویا هستن ،که دامادشون فلان باشه، بهمان باشه،

ولی این پسر در حد خودمونه ،در حد متوسط.

و اینکه چون پدر مادرش پیرن ،خانواده من یکی از دلایل مخالفتشون هم اینه.

تروخدا کمکم کنید ،که چطور خانوادمو راضی کنم؟

من واقعا نمیتونم ازش دست بکشم.

واقعا نگران ایندم.


پیشنهاد:

کاش با خانواده ی پرجمعیت وصلت نمیکردم

موقع ازدواج به پرجمعیت بودن خانواده شوهرم توجه نکردم

نمی تونم با روش زندگی خانواده پر جمعیت شوهرم کنار بیام



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)