سلام وقت تون بخیر 

الآن مشکل خیلی از ما اینه که نمی تونیم با قناعت زندگی رو شروع کنیم. 

خب مثلا ما دختر خانم ها آیا واقعاً نمی شه خیلی از رسم و رسومات رو ندید بگیریم ؟ دخترها بگید واقعاً ته دلی، نه شعاری از کدوم رسم و رسوم از چه چیزی برای شروع زندگی گذشت می کنید؟، خونه؟ ماشین؟ طلا؟ مراسم عروسی؟ پس انداز خیلی زیاد؟ ...

قبل اینکه جواب بدید در نظر بگیرید هیچ طلایی غیر یه انگشتر ساده نخرید آیا جرات دارید با شجاعت به تمام فامیل بگید من خودم نخواستم آن شاء الله بعدا که اوضاع مالی مون خوب شد میگیریم؟

آیا شجاعت دارید برید یه  خونه کوچک با امکانات کم زندگی کنید و دوست و دختر خاله و... پولدارتون که مهمون تون شد خجالت نکشید؟ 

هر چیزی که می خواید بگین ازش گذشت می کنید لطفا بگید شجاعت در برابر  واکنش های  بعدیش رو دارید یا نه و واکنش های به این تصمیم تون هم بنویسید. 

با دلیل و دکر شرایط بگید آیا می تونید قناعت کنید یا نه ... .

متشکرم 

 

پیشنهاد:

عاشق شدم اما خانواده م به خاطر مسائل اقتصادی مخالفت می کنند

از یه دختر خوشم اومده، اما کلی مشکل سر راهم هست

19 سالمه، به دختر همسایه علاقمند شدم، چکار کنم؟

از یکی از همکلاسی هام خوشم میاد اما پیش نیاز های ازدواج رو ندارم

عاشق شدم ولی سربازی نرفتم، شغل خوب هم ندارم

قصد ازدواج دارم اما درآمدی ندارم

خانواده فشار میارن ازدواج کنم اما شغل ثابتی ندارم

آقا پسرها، به محض فراهم شدن حداقل ها ازدواج کنید

حداقل درآمد لازم برای شروع یک زندگی معمولی

حداقل امکاناتی که یه پسر 25 ساله باید برای ازدواج داشته باشه؟

حداقل درآمد خواستگار برای تشکیل زندگی مشترک مستقل

حداقل شرایطی که یه پسر قبل از ازدواج باید داشته باشه چیه؟

دختران، خواستگار یه حداقل هایی باید داشته باشه، یعنی چی؟

همه کسانی که ازدواج کردن از اول خونه و ماشین داشتن؟

با 5 میلیون پس انداز و حقوق ماهی 1 میلیون، خواستگاری برم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)