سلام

آیا من حداقلی ها برای رفتن به خواستگاری رو دارم؟ با این شرایطی که میگم به خواستگاری برم؟

یک دختری رو دیدم میخوام برم خواستگاریش، من پنج میلیون تومن پس انداز دارم و ماهی حدود یک تومن درآمد دارم، چون زندگی اونقدر خرجش بالاست که هر ماه همه میدونیم همین حدود خرج میشه نتونستم بیشتر پس انداز کنم.

پدرم یک خانه جداگانه برای شروع زندگی به صورت قرضی به ما گفته میده و یک سری کالاها رو هم خرید میکنه، کارم به صورت ثابت نیست اینکه چیه دوست ندارم راجع بهش توضیح بدم ولی کار حلالیه و تلاشم هم برای کار و درآمد بیشتر کردم ولی نشد، انگار که فعلا روزی من همینه و قرار نیست بیش از این بشه هر کاری که میکنم.

دوست دارم ازدواج کنم، چون دین ما هم گفته اگه میترسید به گناه بیافتید دیگه وقت ازدواجتونه و باید ازدواج کنید و من میخوام ازدواج کنم، واقعا خیلی دوست دارم این کار رو انجام بدم و هم نیاز به کمک دارم، هم اینکه میخوام به همسرم بگم اوایل زندگی همه چیز رو سبک و آسان بگیریم به کمک اون منم کم کم بهتر بشه شرایطم.

حالا با این شرایط کَسی منو خواستگاری راه میده؟، اصلا برم؟، من حداقلی ها رو دارا هستم؟، همین کافیه یا اینکه باید بیشتر داشته باشم؟، اگه بیشتر نیازه دقیقا تلاش کنم پس انداز و درآمدم رو به چه میزان برسونم و بعد برم؟، من دیگه خسته شدم و خیلی اشتیاق دارم و نیاز دارم به یک همدم و برای ادامه زندگی و دارم اذیت میشم.

آدم خیلی همسر دوستی هم هستم و اخلاق خیلی خوب و مهربانی دارم و ظاهر معمولی و نسبتا مثبتم

سپاس


مرتبط:

آقا پسرها، به محض فراهم شدن حداقل ها ازدواج کنید

حداقل درآمد لازم برای شروع یک زندگی معمولی

حداقل امکاناتی که یه پسر 25 ساله باید برای ازدواج داشته باشه؟

حداقل درآمد خواستگار برای تشکیل زندگی مشترک مستقل

حداقل شرایطی که یه پسر قبل از ازدواج باید داشته باشه چیه؟

دختران، خواستگار یه حداقل هایی باید داشته باشه، یعنی چی؟

همه کسانی که ازدواج کردن از اول خونه و ماشین داشتن؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) بررسی معیارهای ازدواج پسران (۷۱ مطلب مشابه)