سلام

"من عاشق دختر داییم شدم و هنوز به ایشونم نگفتم که قصد ازدواج دارم . بعد نمیدونم که پسر دیگه ای تو زندگیش هست یا نه؟ از طرفی جفت مون دانشجوییم ،من دانشگاه غیر انتفاعی هستم تو تهران و ایشون آزاد تهران هستن و هنوز سربازی هم نرفتم .

نمیدونم الان بهشون بگم یا صبر کنم شغل خوب پیدا کنم بعد. از طرفی هم میترسم از دستش بدم. و اینکه از یه چیز دیگه هم نگران هستم این که قبلا با کسی دوست بوده یا نه؟ و وضع مالی اونا هم یه مقدار از ما بهتره".

با تشکر
لطفا تجربیات تون رو بفرستید.


مرتبط با قصد ازدواج بدون داشتن امکانات:

به خاطر آینده ی مبهم، می ترسم برای ازدواج به کسی پیشنهاد بدم

19 سالمه، به دختر همسایه علاقمند شدم، چکار کنم؟

از یکی از همکلاسی هام خوشم میاد اما پیش نیاز های ازدواج رو ندارم

20 سالمه، نمی تونم دختر مورد علاقم رو فراموش کنم

یه پسر 18 ساله ام، از کجای دلم بگم براتون؟!

خانواده فشار میارن ازدواج کنم اما شغل ثابتی ندارم

قصد ازدواج دارم اما درآمدی ندارم




برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)