سلام خدمت دوستان .

من یه پسر ۱۸ ساله هستم که امسال کنکور ریاضی دادم و رتبه م ۴۰۰۰ و خورده ای شد، ولی بنا به مشکلات خانوادگی نمیتونستم برم یه شهر دیگه برای تحصیل (مهندسی تو تهران قبول نشدم) برای همین تو دانشگاه پیام نور درس میخونم .

من از وقتی کلاس هفتم بودم شروع کرده بودم به خواندن زبان‌ انگلیسی ولی وقتی به سال دوازدهم رسیدم مشاور مدرسه مون گفت که زبان و بذار کنار و بچسب به درست.

خانواده م هم گفتن اینطور بهتره و روی درست تمرکز میکنی این در حالی بود که من فقط ۲ ترم فاصله داشتم تا بتونم مدرک آموزشگاه زبان رو بگیرم و بتونم همون جا مشغول به کار بشم و بعدش هم میتونستم امتحان بده برای آیلتس…

حالا بعد ۱ سال و خورده ای مادرم هی میگه برو زبانت رو ادامه بده حیفه، ولی من چون این همه وقت از زبان دور بودم تقریبا صفرم و چیز زیادی بلد نیستم و همه چی یادم رفته و امیدی برای ادامه دادن ندارم، چون دوباره باید تعیین سطح بدم و شاید خیلی پایین تر از ترمی که بودم بیافتم و باز هم باید اون همه وقت بذارم و بخونم.

حتی بهش فکر هم میکنم اعصابم خورد میشه و میگم‌ چه اشتباهی کردم که زبان رو ول کردم، این آموزشگاه هم که میرم پدر آدم رو در میاره از بس که سخت میگیره، جوری که باید حداقل روزی ۳ تا ۴ ساعت مطالعه کنی تا بتونی یه نمره نسبتا خوب کلاسی بگیری .

وقتی به همه این ها فکر میکنم خیلی به هم میریزم و از طرفی هم مادرم هم هی اصرار داره که باید ادامه بدی منم هر چی میگم دیگه نمیتونم و رغبت ندارم و ناامیدم قبول نمیکنه.

دوستان بهم کمک کنید که چیکار کنم؟


مرتبط :

میخواهم فرزندم را انگلیسی زبان تربیت کنم

چطور با دختر 12 ساله م زبان انگلیسی کار کنم؟

با این همه منابع، چرا در یادگیری زبان موفق نمیشم؟

بهترین روش برای من در یادگیری زبان انگلیسی چیه؟

پسری 34 هستم که آرزومه زبان انگلیسی را به راحتی صحبت کنم

یادگیری زبان انگلیسی بدون رفتن به کلاس

راهنمایی برای یادگیری بهتر زبان انگلیسی

راهکار برای یادگیری نوشتن کلمات انگلیسی

بحث و تبادل نظر درباره یادگیری زبان انگلیسی

چطور معانی لغات انگلیسی رو حفظ کنیم؟

برای تقویت زبان انگلیسی، کدوم روش مناسب تره ؟

آموزش انشاء نویسی برای تقویت زبان انگلیسی

برای قوی شدن مکالمه و اسپیکینگ زبان انگلیسی چه پیشنهادی دارید؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
آموزش زبان انگلیسی (۴۷ مطلب مشابه)