سلام

من یه دختر هستم، چند ماه پیش با آقا پسری وارد آشنایی ازدواج شدیم، ایشون خیلی مصمم به ازدواج با من بودن، منو خیلی دوست دارن منم ایشون رو واقعا دوست دارم، راستش قبل ایشون اصلا قصد ازدواج نداشتم وقتی ایشون ازم خواستگاری کرد بخاطر اینکه ازشون خوشم میومد باهاشون آشنا شدم . 

اگه با ایشونم ازدواج نکنم دیگه قصد ازدواج با شخص دیگه ای رو ندارم، ولی این وسط مشکلی وجود داره، مشکلم مربوط به یکی از اجزای بدنم هستش که یه جور زیبایی واسه ی خانم ها حساب میشه، اوایل سعی میکردم با اخلاق و رفتارش آشنا بشم ولی نمیدونستم این مشکلم براش مهمه یا نه . 

من دختر هستم و مسلمه که حیا داشتم نمیتونستم مشکلم رو بیان کنم، چیزی بود که مربوط به بدنم بود، دیگه این اواخر چون دیگه قطعی تر شده بود همه چی،خواستم دیگ یواش یواش مشکلم رو سربسته ازش بپرسم و ببینم همچین چیزی براش مهمه یا نه؟ و خب بلاخره ازش سربسته پرسیدم اون خودش نفهمید که راجع به خودمه چون ازش سربسته و مبهم پرسیدم . 

وقتی این مشکل رو ازش پرسیدم گفت که همچین چیزی براش خیلی مهمه و براش مهمه که شریک زندگیش همچین مشکلی نداشته باشه . گفتن که از همچین چیزی خیلی بدشون میاد، حالا من دارم بهونه جور میکنم که یه جوری بهش بگم نه و بره پی زندگیش، دیگه هیچوقت هم از مشکلم خبردار نشه که چیشد که بهش نه گفتم.

الکی دعوا راه میندازم و مشکل درست میکنم، میدونم خیلی اذیتش کردم، ولی بخدا خیلی دوسش دارم ولی نمیخوام بدونه منم همچین مشکلی دارم میدونم براش مهمه، نمیخوام قبل ازدواج ازش قایم کنم چون به محض اینکه عقد کنیم میفهمه .  

دوس ندارم از دستش بدم، من بجز این آدم به ازدواج با شخص دیگه ای فکر نمیکنم، دوسش دارم اونم منو دوست داره ولی میدونم این مشکلی که من دارم براش خیلی مهمه، واقعا نمیدونم چیکار کنم؟

به نظرتون بهش نه بگم؟ یا مشکلم رو براش بیان کنم؟ اگه بیان کنم عکس العملش چی میشه؟ اگه راهکار دیگه ای دارین بگین، میدونم مشکل من براش خیلی خیلی مهمه، آقا پسرها میشه بگین اگه واقعا دختری رو بخواین و زیبایی قسمت خاصی از بدن هم براتون مهم باشه، ولی اون دختر از اون محروم باشه، عکس العمل تون چی میشه؟ بازم به پاش میمونین؟ یا میرین دنبال شخصی که اون زیبایی رو داشته باشه ؟

اگه تجربه ای هم دارین ممنون میشم که بگین


مرتبط:

به خاطر یه مشکل در بدنم، به دنبال بهانه برای رد کردن خواستگارم هستم

آیا در مورد ترک های پوستی و جوش های بدنم به خواستگارم بگم ؟

خبری از خواستگارم نشد، تماس بگیریم و علت رو جویا بشیم ؟

خواستگارم بهم گفته توانایی برقراری رابطه جنسی رو نداره

آیا خواستگارم بدن منو با بدن زن های فیلم های ... مقایسه خواهد کرد ؟

روم نمیشه از خواستگارم در مورد مسائل جنسی پرس و جو کنم

به خواستگارم بگم بواسیر دارم ؟

اگر خواستگارم منو بدون آرایش ببینه میره؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) به خواستگارم بگم که ... (۴۰ مطلب مشابه)