سلام

یک سوال که مربوط به خانم ها میشه . آقایون هم تجربه ای دارن میتونن جواب بدن .

اول "غذای دهنی" رو تعریف کنیم:

غذای دهنی به غذایی گفته میشه که مثلا فردی با قاشق ازش خورده و دوباره همون قاشق رو داخل ظرف گذاشته و بازم خورده و ... (مثلا بشقاب برنج، ژله یا ...) این غذا رو میگن دهنی، یا این که با همین قاشق که داشته غذا میخورده، زده توی خورشت باهاش خورشت کشیده توی بشقابه خودش، اون ظرف خورشت الان دیگه دهنی شده.

حالا "ظروف دهنی": فردی با یک ظرف ( با یه قاشق، یا داخل یک بشقاب، لیوان آب ) غذا خورده، الان این قاشق/بشقاب دهنی هست.

از این به بعد گفتم "دهنی" یعنی هم غذای دهنی و هم ظروف دهنی ؛

من شخصا خودم با دوستانم که میرم بیرون یا حتی داخل خانواده غذای دهنی نمیخورم و از ظروف دهنی استفاده نمیکنم ( به جز غذا و ظروف دهنی پدر مادرم )، بدم میاد، یک جای دیگه هم هست که با مقوله دهنی مشکلی ندارم، اونم تو مجلس عزاداری امام حسین (ع) که برام معنی نداره دهنی، چه غذا و چه ظرف.

 لازم به ذکر هست که دهنی برای بعضی های معنی نداره و مشکلی باهاش ندارن.

حالا سوال اینه:
1. من تو تصورات خودم، با دهنی (چه ظرف چه غذا)  نامزدم/همسرم مشکلی ندارم، میخورم. با توجه به این که دندان های من سالم هستن و لب های تمیزی دارم (خشکی و ترک خوردگی و ... نداره)، و کلا آدم تمیزی هستم، نامزدم/همسرم هم مشکلی نداره با دهنی من؟

2. و اینکه اگر مثلا یه غذایی باشه (بستی چیزی) تو یه ظرف، و هر کدوم با دو تا قاشق جدا بخوریم از نظر خانم ها مسئله ای نیست؟ بی ادبی نیست که مثلا چرا داخل دو تا ظرف جدا سفارش ندادم!؟

یا مثلا بریم رستوران، من با قاشق خودم از داخل ظرف عمومی ( مثلا خورشت روی میز که برای هر دو نفرمون هست ولی توی یک ظرف آوردن ) بکشم توی بشقاب خودم بی ادبی تلقی نمیشه ؟  بدش نمیاد ؟ از همون خورشت ( یا کلا اون غذای دهنی ) میکشه برای خودش و بخوره؟ یا اگر تو لیوانی آب بخورم، موردی نداره تو همون لیوان آب پر کنم بهش بدم؟

من دیدم خانم های دانشگاهمون که با دهنی حودشون مشکلی ندارن ( یعنی دخترا دهنی همدیگه رو میخورن) منظوریم این دسته نیست. منظورم اون دسته از خانم هایی هست که حتی دهنی خانم های دیگه رو هم نمیخورن .

ممنون


بیشتر بخوانید ...

همسرم نسبت به من احساس نزدیکی نمیکنه

گفتن دوستت دارم به آقایون باعث بی علاقگی اونا به زن میشه؟

چکار کنم شوهرم از رفیق بازی دست برداره؟

به شوهر زیاد محبت کنی ازت فاصله میگیره؟!

بچه گونه صحبت کردن خانم رو لوس بازی می دونید؟

برنامه ریزی شوهرم به هم خورده، احساس می کنم منو مقصر میدونه

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

نشانه های دوست داشتن خانم ها توسط شوهرشون

شوهرم منو دوست نداره که همش سرش توی گوشیه

از کجا بفهمم شوهرم زندگی با من رو دوست داره یا نه ؟

چکار کنم شوهرم رو مثل قبل دوست داشته باشم؟

دوست دارم بدونم روش درست رفتار با شوهر چطوریه؟

شوهرم دوستم نداره چه کار کنم ؟

نگرانم نتونم شوهرم رو در دوران عقد راضی نگه دارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)