سلام

یه سوال از دخترایی که متاهلن یا تازه نامزد کردن...
ایا در دوران جلسات اشنایی که مثلا شمارشونو با اجازه خانواده ها به هم داده بودن، اونا هم تماس میگرفتن با پسره یا نه...
یا فقط پسره تماس میگرفت...، ایا اگر فقط پسره تماس میگرفت دلیل خاصی از طرف دختر داشت که دختره تماس نمیگرفت؟ مثلا عدم علاقه یا رایت حدود و یا اصلا یه جورایی قشنگی رابطه در اینه که پسره تماس بگیره...

راستش من یه دوستی دارم تو خابگاه چند روزه حالش بدجور خرابه... دیروز خلاصه ازش پرسیدم چشه، گفت با دختری برای اشنایی 4 جلسه اقدام کرده و تا حالا هم نظر خانواده دختره و خودش مثبت بوده...

یعنی یه جورایی علاقه به ادامه جلسات و حتی ابراز رضایت از ایشون میکنن...میگه فقط نمیدونم چرا  همش من زنگ میزنم و یا اینکه فقط من پیامک میدم/ میگه اگه ایشون منو حداقل یه کمی دوس داره یا علاقه ایی باشه باید یه بارم اون ال منو بپرسه.... من بهش میگم خب تو این زمونه کی به اکراه شوهر میکنه تازه شما که اصلا نه رابطه قبلی داشتین و نه فامیلید، دلیل نداره که هم قبول کنه ادامه بدین جلساتو هم مثلا ازت اصلا خوشت نیاد. 

باز اگر مال و منالی داشتی یا پدر پولدری میگفتم شاید بخاطر اونا میخادت . نه خودتو..تو فقط یه قلب صاف داری و کار ثابت و البته جربزه زندگی مشترک  و ... حتما دختره خجالت میکشه.. یا میترسه تو فکر بد کنی اگه اونم مثل تو رفتار کنه...
من چون اینجارو میشناسم اومد موضوع رو مطرح کنم ببینم نظر دختر خانما چیه... ایا دوست من داره عجله میکنه... ایا شماهم همینطور بودین...
البته ممکنه پسری همین فرایند رو تجربه کرده ولان میتونه راهنمایی کنه لطفا نظراتتونو بگین...
نظر و تجربه شما چیه، ؟


مرتبط با سختی های دوران عقد:

چه کار کنم خانواده ام راضی بشن چند ساعت با نامزدم تنها باشم؟

تازه عقد کردم، می خوام از خانواده خانمم شکایت کنم 

از دوران عقد خیلی بدم میاد، اصلا ضرورتی داره؟

اشکالی داره در دوران عقد خلوت کنیم ؟

خانواده ی شوهر حق دارند عروس رو در دوران عقد پیش خودشون ببرن ؟

دور بودن از نامزد در دوران عقد و بعد عروسی

در چگونگی مدیریت دوران عقد راهنمایی می خوام

در دوران عقد هستم، مادرم سعی می کنه مچ ما رو بگیره

چکار کنم زودتر عروسی کنیم؟

شوهرم میگه آرزو به دل موندم یه دل سیر بتونم نگات کنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)