سلام
خواهر من چند ماهی هست از ازدواج کرده و خوانواده شوهرش از اقوام دور هستن و ساکن شهر دوری هستن. الان عقد هستن و هنوز سر خونه خودشون نرفتن از طرفی داماد هم منزل شخصی نداره و خونه پدر زندگی میکنه.

یه موضوعی برامون وجود اومده که خوانواده شوهر میخوان این مدت که عقد هستن حداقل یکسال هم این مدت خواهد بود عروسشون باید خونه اونها باشه .

مثلا در ماه اگه یه هفته خونه ماس باید دو سه هفتشو خونه اونها باشه. از طرفی ما توی فامیلمون همچین رسمی رو نداریم و با وجود اینکه مادرم خیلی به بچش وابسته هست و میخواد حداقل این یکسال رو بیشتر با دخترش بگذرونه چون محل سکونت رو هم شهر اقا داماد تعیین کردن بعد از عروسی خیلی از هم دور میشن.

حالا میخوام بدونم این خواسته خانواده داماد عرف و حق اونهاست یا مادر من زیادتر وابستگی داره. چون برخورد خانواده داماد طوری با اجبار همراه که هر وقت امر میکنند باید عروسشون اونجا باشه حتی بوده مواردی که گفتن تنها سوار اتوبوس بشه و بره اونجا!

کلا چقدر رفتو امد باید بکنند؟ اینکه خود عروس باید بلند بشه بره و اونجا بمونه بی احترامی به عروس و خانودش نیس؟

مرتبط با سختی های دوران عقد:

تازه عقد کردم، می خوام از خانواده خانمم شکایت کنم 

از دوران عقد خیلی بدم میاد، اصلا ضرورتی داره؟

اشکالی داره در دوران عقد خلوت کنیم ؟

دور بودن از نامزد در دوران عقد و بعد عروسی

در چگونگی مدیریت دوران عقد راهنمایی می خوام

در دوران عقد هستم، مادرم سعی می کنه مچ ما رو بگیره



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)